....

....

Το ΚΥ θα παραμείνει ανοικτό όλο αυτό το τριήμερο


Επειδή λόγω αδυναμίας ή ανικανότητας της Περιφέρειας Αττικής οι δρόμοι παραμένουν κλειστοί, και οι γιατροί αδυνατούν να προσέλθουν, το ΚΥ θα παραμείνει ανοικτό όλο αυτό το τριήμερο (Κυριακή-Δευτέρα-Τρίτη) με μοναδικό ιατρό (Λαυριώτης γαρ), τον υποφαινόμενο (τι πρωτότυπο...). Παρακαλούνται οι συμπολίτες να αναζητούν τις υπηρεσίες του ΚΥ, μόνο για ΣΟΒΑΡΑ και ΕΚΤΑΚΤΑ περιστατικά...Χαμογελάτε και αισιοδοξείτε. Με την βοήθεια του Θεού (μόνο αυτός μας απέμεινε ως απαντοχή), θα τα καταφέρουμε για μία ακόμη φορά...



facebook.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.