Στο ΕΚΑΒ η Μίνα Γκάγκα - Με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής η μεταφορά νεφροπαθών στα νοσοκομεία
Η κ. Γκάγκα ενημερώθηκε από τον πρόεδρο του ΕΚΑΒ Νίκο Παπαευσταθίου και τον Συντονιστή Διευθυντή Ιατρικών Υπηρεσιών Δημήτρη Πύρρο για την κατάσταση στα νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας, όπου η χιονόπτωση ήταν έντονη.
Σε ο,τι αφορά την Αττική, η πρόσβαση προς το Σισμανόγλειο, το οποίο έχει σήμερα γενική εφημερία, είναι μέχρι στιγμής εφικτή.
Εντός του νοσοκομείου υπάρχει εκχιονιστικό μηχάνημα, ενώ δεν παρατηρούνται τεχνικά προβλήματα. Υπάρχει επάρκεια προσωπικού, παρ’ ό,τι αρκετοί υγειονομικοί είναι αποκλεισμένοι στις περιοχές κατοικίας τους.
Δεν αναφέρονται προβλήματα στο Αμαλία Φλέμινγκ, ενώ η Πολιτική Προστασία κάνει προσπάθειες για να υπάρξει πρόσβαση στο νοσοκομείο Παίδων Πεντέλης, καθώς η λεωφόρος Πεντέλης είναι κλειστή. Το νοσοκομείο έχει επάρκεια τροφίμων και πετρελαίου θέρμανσης.
Με τη συμβολή της Πυροσβεστικής και της Πολιτικής Προστασίας, μεταφέρονται νεφροπαθείς που χρειάζονται σήμερα αιμοκάθαρση και αδυνατούν να μετακινηθούν με ιδιωτικό μέσο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Πυροσβεστική έχει επέμβει σε 17 περιπτώσεις σε Πετρούπολη και Καρέα.
«Τόσο ο υπουργός, ο οποίος βρέθηκε χθες εδώ, όσο και εγώ παρακολουθούμε στενά την κατάσταση ώστε όλοι οι υγειονομικοί σχηματισμοί να λειτουργούν απρόσκοπτα και να προσφέρουν τις απαιτούμενες υπηρεσίες. Εάν παρατηρηθεί κάποιο ζήτημα, παρεμβαίνουμε αμέσως για την επίλυσή του και την καλύτερη δυνατή φροντίδα των ασθενών. Συνιστούμε ιδιαίτερη προσοχή στις μετακινήσεις διότι οι συνθήκες αυξάνουν τον κίνδυνο τραυματισμού, ενώ το κρύο μπορεί να επηρεάσει ανθρώπους με χρόνια προβλήματα υγείας. Καλό είναι λοιπόν να αποφεύγονται οι μετακινήσεις. Ευχαριστώ όλα τα στελέχη του ΕΚΑΒ – ΚΕΠΥ που είναι σε 24ωρη επιφυλακή και όλους τους υγειονομικούς που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε κάθε συνθήκη», δήλωσε η Αναπληρώτρια Υπουργός.

Και τον κουμπάρο από κοντά πρόεδρε … ας παραγοντισει και αυτός λίγο …και ο συμβουλος ;;; Χα..χα…όλοι μαζί ….
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος είναι ο κουμπάρος βρε παιδιά ;
ΔιαγραφήΟ αξύριστος δίπλα στο Νικολάκη …
ΔιαγραφήΕκαβιτης είναι ;
ΔιαγραφήΓιατρός λέει .. έγινε γιατρός του ΕΚΑΒ με … συνοπτικές διαδικασίες …
ΔιαγραφήΌλοι οι μαχιμοι σε μια φωτογραφία
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστά γίνονται συσκέψεις σε καταστάσεις εκτάκτων αναγκών. Η διοίκηση δηλώνει παρών από το επιχειρησιακό κέντρο του ΕΚΑΒ και δεν είναι σε διακοπές κάνοντας μπάνια ενώ στο Μάτι κάηκαν δεκάδες συμπολίτες μας. Ούτε είναι σε ταβέρνες σε διάφορους τομείς του ΕΚΑΒ τρώγοντας παϊδάκια και πίνοντας σε μπαρ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πιστευω να υπονοεις τον γνωστο γυρολογο με το τραπεζομαντηλο burberry...
ΔιαγραφήΧαχαχαχαχα..... Τον παίρνει και αυτόν η μπάλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοι έλειπαν τότε με το Μάτι; Δεν ήταν εκεί ο αντιπρόεδρος, δεν ήταν εκεί ο υπεύθυνος του ΕΚΕΠΥ και ο Δ/ντής της Ιατρικής Υπηρεσίας; Δεν υπήρξε παρουσία του Υπουργείου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε καταντήσει εμετικοί με τη λάσπη και το μίσος σας. Αλλά κυρίως για την υποκρισία σας και την αγάπη σας για το φαίνεσθαι. Στη χώρα μας πέθαναν κοντά στους 35.000 από κόβιντ και υπεύθυνοι είναι αυτοί που εμφανίστηκαν στο Εκαβ για την κακοκαιρία. Αντί να έχουν δώσει τις παραιτήσεις τους, σουλατσάρουν προεκλογικά δήθεν προβληματισμένοι. Ρε άιντε όλοι μαζί, κάντε μας τη χάρη με τα σάλια, κουράσατε.
Στο Μάτι δεν ήταν κανένας.Ο αντιπρόεδρος ήρθε αργά το βράδυ από επαρχία και λουφαξε στο γραφείο του.Κατι άλλοι υπεύθυνοι απλά ήταν κρυμμένοι και κάποιοι από αυτούς έχουν εξαφανιστεί σε άλλους φορείς.Για υπεύθυνους εκεπυ και υπουργείου τότε βουτηγμένοι στο ψέμα κοίταζαν να κρύψουν την αλήθεια.
ΔιαγραφήΆσε τα παραμύθια για λάσπη και αηδιες.
Σίγουρα ήσουν κάποιος από τους τότε υπεύθυνους και σε τσούζει που ήσουν ανίκανος και δεν προσφέρει τίποτα εκείνη την μέρα.
Σίγουρα είμαι κάποιος που ξέρει να ξεχωρίζει την ουσία από τις περικοκλάδες. Τα θετικά σου σχόλια για τον βαρκάρη του Αχέροντα δεν με πείθουν ότι έγιναν τότε όπως τα περιγράφεις. Όλοι εξαφανισμένοι στο Μάτι, ενώ τώρα με το χιόνι ...Μόνο εμπάθεια βγάζεις και να τη χαίρεσαι αλλά δεν απευθύνεσαι σε ηλίθιους.
ΔιαγραφήΕμένα δεν μου λέει κάτι επειδή ήρθε η υπουργός και φόρεσαν κάποιοι μαϊντανοι μπουφάν του εκαβ και το παίζουν μάχιμοι ότι τα κάνουν καλά.
ΔιαγραφήΜην μας λες όμως ότι στο Μάτι λειτούργησε η διοίκηση του Εκαβ γιατί όσοι τα έζησαν τότε ξέρουν ότι ήταν εξαφανισμένοι. Σχόλια θετικά για βαρκάρηδες ή για όπου πετάς την μπάλα εσύ δεν έκανα ούτε θα κάνω.
Εσείς γλειφατε τους υπουργούς σας ή μάλλον τον έναν από αυτούς και ανταλλάσσετε μηνύματα και δίνατε όσους δεν χωνευατε στο Εκαβ.
ΔιαγραφήΑν δεν σου λέει κάτι η επίσκεψη, μην το κάνεις θέμα. Η Ν.Δ πάει στις εκλογές με το Μάτι, βάζεις το λιθαράκι σου;
Πως γίνεται συζήτηση για το Μάτι στο ΕΚΑΒ του κ Παπαευσταθίου χωρίς καμία αναφορά στην κοτσάνα του αιώνα : "νεκρος ειναι μονο όποιος τον έχει εξετάσει ιατροδικαστης!" και στην γνωστή φωτο όπου στις 1.30 μμ στον υπεράνω υποψίας ΣΚΑΙ του καπταν Γιώργη, ο άρχων του ΕΚΕΠΥ και σφογγοκολάριος του Παυλάρα έλεγε " μόνο δύο οι νεκροι!"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ.ΜΝΗΜΩΝ
Τότε σφουγκοκωλάριος του Παυλάρα, διαχρονικά σφουγκοκωλάριος της εκάστοτε ηγεσίας του Υπ. Υγείας.
ΔιαγραφήΤεράστιο λάθος του Παυλάρα να τον αφήσει να τον σφουγγίζει. Ευχόμαστε αυτά τα λάθη να μην επαναληφθούν στο μέλλον.
ΔιαγραφήΠοιος Παυλαρας, ο προσεχως δευτερη φορα αριστερη αντιπολιτευση;
ΔιαγραφήΠολυ πλακα εχετε εδω μεσα.
Κάποιοι του τα λέγανε του Παυλάρα για το "ποιόν" του, αλλά η ξεροκεφαλιά του δεν τον άφηνε να δει καθαρά.
ΔιαγραφήΚι όχι μόνο στον Παυλάρα.
Ο Παυλάρας τελικά ήταν και είναι Ραν ταν πλαν...
ΔιαγραφήΈνας είναι ο Ραν τα πλαν. Αυτός που έστειλε στην Τουρκία την ΕΚΑΜ.
ΔιαγραφήΌπως Λέσβος και Μυτιλήνη.... Εκτός αν δικαιολογείται λόγω ανεπάρκειας στοιχειωδών γνώσεων.
ΔιαγραφήΛόγια μεγάλων ανδρών
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://ekabsfika.blogspot.com/2022/07/blog-post_217.html