Με νέο μισθολόγιο ο Μητσοτάκης επιβραβεύει τις Ένοπλες Δυνάμεις
Του Ηλία Προύφα
”Με νέο μισθολόγιο ο Μητσοτάκης επιβραβεύει τις Ένοπλες Δυνάμεις”. Αυτός είναι ένας από τους πρωτοσέλιδους τίτλους της σημερινής έκδοσης της εφημερίδας ”ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ”, η οποία επανακυκλοφορεί από τον Δημοσιογραφικό όμιλο ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ.
Σε ρεπορτάζ του Σπύρου Μουρελάτου, γίνεται αναφορά στις προθέσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, να ανακοινώσει ο ίδιος σήμερα από το βήμα της Βουλής, νέο μισθολόγιο για τις Ένοπλες Δυνάμεις, ως ελάχιστο δείγμα αναγνώρισης των άοκνων προσπαθειών των ανδρών και γυναικών και των τριών κλάδων των ΕΔ.
Η συζήτηση για το νομοσχέδιο ΥΠΕΘΑ, αναμένεται να ξεκινήσει στη Βουλή, εκτός απροόπτου λόγω κακοκαιρίας, σήμερα στις 10 σήμερα το πρωί.
Οψόμεθα…
Αιντε ωραία. Σιγά σιγά μας βάζουν κι εμάς στα ΒΑΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσένα ειδικά θα σε βάλουν κάτω από το βρακί τους
ΑπάντησηΔιαγραφή