....

....

Με νέο μισθολόγιο ο Μητσοτάκης επιβραβεύει τις Ένοπλες Δυνάμεις


Του Ηλία Προύφα

”Με νέο μισθολόγιο ο Μητσοτάκης επιβραβεύει τις Ένοπλες Δυνάμεις”. Αυτός είναι ένας από τους πρωτοσέλιδους τίτλους της σημερινής έκδοσης της εφημερίδας ”ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ”, η οποία επανακυκλοφορεί από τον Δημοσιογραφικό όμιλο ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ.

Σε ρεπορτάζ του Σπύρου Μουρελάτου, γίνεται αναφορά στις προθέσεις του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, να ανακοινώσει ο ίδιος σήμερα από το βήμα της Βουλής, νέο μισθολόγιο για τις Ένοπλες Δυνάμεις, ως ελάχιστο δείγμα αναγνώρισης των άοκνων προσπαθειών των ανδρών και γυναικών και των τριών κλάδων των ΕΔ.

Η συζήτηση για το νομοσχέδιο ΥΠΕΘΑ, αναμένεται να ξεκινήσει στη Βουλή, εκτός απροόπτου λόγω κακοκαιρίας, σήμερα στις 10 σήμερα το πρωί.

Οψόμεθα…


kranosgr.com

2 σχόλια:

  1. Αιντε ωραία. Σιγά σιγά μας βάζουν κι εμάς στα ΒΑΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσένα ειδικά θα σε βάλουν κάτω από το βρακί τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.