Πρέβεζα - Στο Κέντρο Υγείας με περιπολικό… αντί ασθενοφόρου
Με αφορμή άλλο ένα τραγικό περιστατικό πολίτη, ο οποίος μεταφέρθηκε με περιπολικό… στο Κέντρο Υγείας, γιατί δεν υπήρχε ασθενοφόρο, όπου και διαπιστώθηκε δυστυχώς ο θάνατός του αναδείχθηκε για μια ακόμη φορά η αδιαφορία της κυβέρνησης για τη στελέχωση των δομών υγείας στον Νομό Πρέβεζας, σύμφωνα με ανακοίνωση του βουλευτή Πρέβεζας του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστα Μπάρκα.
Ο κ. Μπάρκας αναφερόμενος στο περιστατικό και τις δικές του ενέργειες σημειώνει:
“Τρεις (3) δομές υγείας (Κέντρο Υγείας Καναλακίου, Κέντρο Υγείας Πάργας, ΕΚΑΒ Μεσοποτάμου) και δεν υπήρξε ένα ασθενοφόρο να μεταφέρει τον άτυχο για την απαραίτητη περίθαλψη. Δεν έχουν περάσει παρά ελάχιστοι μήνες, τον περασμένο Δεκέμβρη, όπου σε Επίκαιρη Ερώτηση που καταθέσαμε ακριβώς για την υποστελέχωση των Δομών Υγείας, ειδικά σε Καναλάκι και Πάργα, αλλά και σε ολόκληρο τον Νομό, ο Υπουργός Υγείας κομπορρημονούσε για τις κινήσεις που έχει κάνει. Οι πολίτες του Νομού μας γίνονται μάρτυρες των όσων ψεμάτων λέει ο Υπουργός Υγείας και η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Το ΕΚΑΒ Μεσοποτάμου, ένα αίτημα δεκαετιών, εγκαινιάστηκε το 2018 από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τώρα υπολειτουργεί.
Για να μη χαθούν άδικα και άλλες ζωές πρέπει άμεσα να στελεχωθεί το σύνολο των δομών υγείας στον Νομό μας, ένας Νομός που και στον τομέα της Υγείας (Νοσοκομείο Πρέβεζας, Κέντρα Υγείας, ΕΚΑΒ Μεσοποτάμου, ιατρικό- νοσηλευτικό- υποστηρικτικό προσωπικό) έχει αφεθεί στη μοίρα του από την κυβέρνηση Μητσοτάκη”.

Αν δεν υπάρξει ένας φορέας στο επείγον αυτά τα γεγονότα θα συνεχίσουν να συμβαίνουν. Συντονισμός και κουραφέξαλα....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ενας φορεας τι σχεση εχει με την ελειψη προσωπικου των κεντρων υγειας;
ΔιαγραφήΔουλευουν διπλα στο σπιτι τους οτι βαρδια θελουν και ενα σημα το τριημερο και απαιτουν ενταξη στο εκαβ.
ΔιαγραφήΟι υπολοιποι που δουλευουμε στο εκαβ 500 χιλιομετρα μακρια απο τα σπιτια μας χρονια και χρονια κανοντας δεκα σηματα στη βαρδια με προγραμμα που βγαζει η υπηρεσια για εμας χωρις εμας ειμαστε κοροιδα;
Για πια εξισωση μιλατε;
Εκεί παραδίπλα, μπετόβλακα, έχει και σταθμό το ΕΚΑΒ και κάνουν τα ίδια σήματα με τους υπαλλήλους των Κ.Υ και δεν τρία. Αυτό που χρειάζεται είναι η ενσωμάτωση των πληρωμάτων των Κ.Υ., ανασύσταση του υγειονομικού χάρτη της χώρας, όσον αφορά την επείγουσα προνοσοκομιακή περίθαλψη και όποιος θέλει από αυτούς να πάει να δουλέψει εκεί που υπάρχει ανάγκη. Όποιος δεν θέλει να πάει από κει που ήρθε. Εσύ που είσαι 500 χιλιόμετρα μακριά να πας να πεις στους συνδικαλισταράδες που ψηφίζεις να πιέσουν το υπουργείο να θεσπιστούν κριτήρια (κοινωνικά, απόστασης από τον τόπο συμφερόντων κτλ.) Αυτή είναι η δουλεία τους και όχι να τάζουν ρουσφέτια και μεταθέσεις.
ΔιαγραφήΟλα τα υπολοιπα τα περασες στο ντουκου ετσι;
ΔιαγραφήΣημα πας οταν λειπει το εκαβ αν δουλευεις στην βαρδια που εσυ εχεις επιλεξει.
Το πνευμα αλλου λοιπον βολεμενε.
Μάθε πρώτα να διαβάζεις και να συγκροτείς την σκέψη σου και μετά να έχεις άποψη. Αποκαλείς βολεμένο κάποιον ο οποίος εργάστηκε για 15 χρόνια καμιά 600αρία χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του και σε πολύ δύσκολες συνθήκες.
Διαγραφή