....

....

Γιατί καθυστερεί η ΚΥΑ για το Ανθυγιεινό Επίδομα; Τι «παιχνίδια» παίζει η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Υγείας;

 

Την Δευτέρα 13/2/2023, υπήρξε Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Οικονομικών - Υγείας - Εργασίας για την αναμόρφωση του Ανθυγιεινού στους Εργαζόμενους στην Υγεία και τη Πολιτική Προστασία, με την έκδοση 2 σχετικών ΚΥΑ. 

Μάλιστα, στα σχετικά Δελτία Τύπου περιγραφόντουσαν οι νέες κατηγορίες και το ύψος του επιδόματος ανά κατηγορία και ειδικότητα, με αναδρομική ισχύ από 1/1/2023.

Και ενώ η ΚΥΑ που αφορά προσωπικό της Πολιτικής Προστασίας εκδόθηκε στις 14/2/2023 και εφαρμόζεται ήδη, η σχετική ΚΥΑ που αφορά το Υπουργείο Υγείας, μετά από 14 ημέρες δεν έχει εκδοθεί, ούτε φαίνεται πουθενά στον ορίζοντα. 

Είναι η πρώτη φορά μια ΚΥΑ να καθυστερήσει τόσες πολλές μέρες να εκδοθεί. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;

Σύμφωνα με «πληροφορίες» η καθυστέρηση είναι αποτέλεσμα των σφοδρών και όχι άδικα αντιδράσεων που έχουν προκύψει από τα λάθη και τους αποκλεισμούς σε ειδικότητες και χιλιάδες υγειονομικούς, αναγκάζοντας τα αρμόδια Υπουργεία στο «μάζεμα» και στην «εκ νέου» διαχείριση και περιγραφή της σχετικής ΚΥΑ, με την ουρά στα σκέλια. 

Πήγαν για «προεκλογικό μαλλί» και βγαίνουν «πολιτικά κουρεμένοι» 

Ήταν τόσο απαράδεκτη η έκδοση και η διαχείριση της που έβγαλαν στα κάγκελα μέχρι και τους ΔΑΚΙΤΕΣ της ΠΟΕΔΗΝ.

Το «Άριστο - Επιτελικό Κομματικό Κράτος» για άλλη μια φορά τα έκανε μπάχαλο ακόμη και στα απλά και στα στοιχειώδη. 

«Διασπά» υπηρεσίες, αλλάζει κατηγορίες σε ειδικότητες, χορηγεί διαφορετικό με βάση το πτυχίο στην ίδια ειδικότητα και αποκλείει και ειδικότητες με βάση διαφορετικό πτυχίο!!! 

Χαρακτηριστικό της προχειρότητας και των σκοπιμοτήτων είναι ότι ενώ στο Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Υγείας επεκτείνεται και στους Ψυχολόγους, στο σχέδιο της ΚΥΑ ήταν εκτός!!! 

Τόσο ικανοί, που δε ξέρουν τι περιλαμβάνει όσα ανακοινώνουν και υπογράφουν

Ενώ, αφήνει εκτός μεγάλο κομμάτι ειδικοτήτων - επιστημονικού της Ιατρικής Υπηρεσίας και όλη τη διοικητική υπηρεσία. Τώρα υπόσχεται «διορθώσεις και αλλαγές». Για να δούμε…

Κατέρρευσε έτσι «εν τη γενέσει» η σαφώς προεκλογική προσπάθεια εκμετάλλευσης της ανακατανομής του Ανθυγιεινού, μια και οι αντιδράσεις και τα προβλήματα που προέκυψαν από τους χειρισμούς και την ανικανότητα της Κυβέρνησης και τους αποκλεισμούς ήταν σαφώς περισσότερα από τις θετικές αντιδράσεις που προσδοκούσε η Κυβέρνηση της ΝΔ.

Εκτός εάν θεωρούν τόσο «αφελείς» τους ήρωες με τις πράσινες και άσπρες μπλούζες, που για ένα «πουρμπουάρ» 1€ - 3,5€ την ημέρα, θα ξεχάσουμε τις εγκληματικές ευθύνες της Κυβέρνησης στην αντιμετώπιση της Πανδημίας, την εγκατάλειψη, συρρίκνωση και Ιδιωτικοποίηση των Δημόσιων Δομών Υγείας. 

Είναι χαρακτηριστικό, ότι την ημέρα που ανακοινωνόταν οι αλλαγές στο Ανθυγιεινό, ο κ. Πλεύρης ανακοίνωνε περήφανος τη μετατροπή του μοναδικού Ογκολογικού Παίδων σε ΝΠΙΔ. 

Καλούμε τη Κυβέρνηση να προχωρήσει ΑΜΕΣΑ στο μόνο που της απομένει όσο αφορά το Ανθυγιεινό Επίδομα, αφήνοντας στη πάντα τα προεκλογικά παιχνίδια, τις εξυπηρετήσεις και μεθοδεύσεις.

ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

8 σχόλια:

  1. η άλλη ΚΥΑ για τα 200 εκτός έδρας που είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει άνθρωπος στο εκαβ να απαντήσει με αποδείξεις πόσες μέρες είναι τα εκτός συνολικά, από ποτέ ισχύουν, αν υπάρχει περιορισμός στις πόσες μέρες δικαιούμαστε για τα νησιά, αν μπορούμε να πάρουμε δαπάνη ξενοδοχείου κλπ.
      Για παράδειγμα σας αναφέρω ότι όταν μετακινείται ένας νοσηλευτής σε νησί παίρνει 40 ευρώ την μέρα, δαπάνη ξενοδοχείου έως 60 ευρώ και χίλια ευρώ επίδομα έξτρα. Επίσης καλύπτεται πάσης φύσεως εισητηριο ακόμα και αεροπορικά ή η χρήση όχι με χιλιομετρική αποζημίωση και ναύλα καραβιού. Αποζημιώνεται σε τρεις μήνες. Που είναι οι συνδικαλιστές να τα διεκδικούν αυτά; Τουλάχιστον ας απαντήσουν στο τι ισχύει

      Διαγραφή
    2. σιγά μην σας πούμε να διεκδικείτε μετά; το σωστό είναι να γλείφετε τον αρμόδιο συνδικάλα μήπως πάτε. μετά μήπως πληρωθείτε όσα νομίζουμε εμείς

      Διαγραφή
    3. Σιγά ρε τεμπέληδες φραγκοφονιαδες που το μόνο σας μέλημα είναι το εκτός έδρας και το νησί να πηγαίνετε για αραλικι και στους τομείς πίσω να τρέχουν οι υπόλοιποι
      Καλά έγραφε ένας σε σχόλιο παλιότερα ότι οι συριζαιοι έχουν πάρει αγκαζε τα νησιά και κάνουν και τους επαναστάτες μετά.

      Διαγραφή
    4. Τι λες βρε λαμόγιο βολεμένε που έχει δίκιο για τους συριζαίους. Πόσοι τέλος πάντων είναι οι συριζαίοι στο ΕΚΑΒ, που βγάλατε και στατιστικά και κρίνετε και την σκέψη τους;
      Μια δεξιά χαβούζα ήταν και είναι το ΕΚΑΒ. Με υπαλλήλους δούλους που κρέμονται απ' τα κάκαλα αχρήστων κομματαρχών για έναν μήνα στη Μύκονο ή στην Ίο. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν απέκλεισε κανέναν. Τώρα πάνε όλοι οι γαλάζιοι γλύφτες κι αν δεν καλυφθούν οι ανάγκες περισσεύει και καμιά θέση. Άντε ανεγκέφαλοι ζητάτε και τα ρέστα. Εκδικητικοί, παρτάκηδες, παρτάλια. Βουλώστε το επιτέλους.

      Διαγραφή
    5. Ποιος εισαι ρε καραγκιοζη ανωνυμε, ο θιγμενος προεδρος του συριζα και βριζεις ετσι;
      Αι στο δι@ολο κομματοσκυλο που σου θιξανε το κομμα.
      Ξεφτιλες Γκορτσοι, μεγαλωνετε και παιδια.

      Διαγραφή
  2. Ο νόμος για τις μετακινήσεις στα νησιά είναι νόμος απάτη. Παραπλανήθηκαν και οι βουλευτές που το ψήφισαν. Κομματική μηχανή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αγαπητοί μου κατάλαβα ότι δεν γνωρίζει κανείς σας τι ισχύει, όποτε καλά κάνουν και σας έχουν με το καρότο και το μαστίγιο. Άλλο ένα θέμα όπου όλοι έχουν άγνοια, και αντί για γνώση σπέρνετε μικροπολιτικη

      Διαγραφή

Από το Blogger.