«Σαπίλα! Ελλαδιστάν»: Σάλος με αυτά που γράφονται για το J2US και τον Νίκο Κοκλώνη
Το λαμπερό σόου του Alpha βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των τηλεθεατών για ακόμα ένα σαββατόβραδο.
Ο Νίκος Κοκλώνης υποδέχτηκε τους τηλεθεατές στο 2ο live με το Twitter να σχολιάζει με αρνητικά αλλά και θετικά σχόλια.
Ο ίδιος στην αρχή του show δήλωσε ότι «Στο τέλος θα σας μιλήσω ως επιχειρηματίας, τώρα έχουμε πάρτι»:
Η συνέχεια εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια