....

....

«Σαπίλα! Ελλαδιστάν»: Σάλος με αυτά που γράφονται για το J2US και τον Νίκο Κοκλώνη


Το λαμπερό σόου του Alpha βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των τηλεθεατών για ακόμα ένα σαββατόβραδο.

Ο Νίκος Κοκλώνης υποδέχτηκε τους τηλεθεατές στο 2ο live με το Twitter να σχολιάζει με αρνητικά αλλά και θετικά σχόλια.

Ο ίδιος στην αρχή του show δήλωσε ότι «Στο τέλος θα σας μιλήσω ως επιχειρηματίας, τώρα έχουμε πάρτι»:

Η συνέχεια εδώ

tilestwra.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.