Στη δυσκολία της εύρεσης προσωπικού για το ΕΚΑΒ στάθηκε ο Διοικητής της 2ης
ΥΠΕ, Χρήστος Ροϊλός, σημειώνοντας σε δηλώσεις του από το «Σκυλίτσειο»
ότι οι διασώστες στην Ελλάδα είναι λίγοι στον αριθμό για να καλύψουν τις
ανάγκες.
Ο ίδιος χαρακτήρισε ως «ένεση» την πρόσληψη 3 επικουρικών διασωστών
για το ΕΚΑΒ Χίου και πρόσθεσε ότι θα γίνει προσπάθεια για περαιτέρω
ενίσχυσή του.
Παράλληλα, ενημέρωσε ότι τη Δευτέρα θα υπογραφεί η σύμβαση
κατακύρωσης του διαγωνισμού για προμήθεια καινούριων μικρού όγκου
ασθενοφόρων, ένα εκ των οποίων θα καλύψει τις ανάγκες του Κέντρου Υγείας
Πυργίου και θα βρίσκεται στη θέση του σε 6 μήνες περίπου.
Ρε μη δουλεύετε το κόσμο, μιλάνε μόνο για επικουρικές θέσεις και επειδή δεν πηγαίνουν να τις καλύψουν πουλάνε το παραμύθι ότι δεν υπάρχουν διασώστες. Κάντε διαγωνισμό ΑΣΕΠ για μόνιμες θέσεις και θα καλυφθούν, άντε φτάνει ξεφτιλίσατε τον κόσμο. Δεν ντρέπεστε να λέτε τέτοιες ανακρίβειες στον κόσμο που δεν ξέρει πως είναι τα πράγματα; Νεοφιλελεδες της πλάκας.
Έτσι ακριβώς. Παντού το ίδιο παραμύθι, είτε για διασώστες, είτε για γιατρούς και νοσηλευτές. Σανό για τους τηλεθεατές του σκάι και τους ωφελούμενους από το καλάθι της ντροπής.
ελα μωρέ και τι έγινε. Παρτε οδηγούς. πρώτη φορά θα είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε μη δουλεύετε το κόσμο, μιλάνε μόνο για επικουρικές θέσεις και επειδή δεν πηγαίνουν να τις καλύψουν πουλάνε το παραμύθι ότι δεν υπάρχουν διασώστες. Κάντε διαγωνισμό ΑΣΕΠ για μόνιμες θέσεις και θα καλυφθούν, άντε φτάνει ξεφτιλίσατε τον κόσμο. Δεν ντρέπεστε να λέτε τέτοιες ανακρίβειες στον κόσμο που δεν ξέρει πως είναι τα πράγματα; Νεοφιλελεδες της πλάκας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι ακριβώς. Παντού το ίδιο παραμύθι, είτε για διασώστες, είτε για γιατρούς και νοσηλευτές. Σανό για τους τηλεθεατές του σκάι και τους ωφελούμενους από το καλάθι της ντροπής.
Διαγραφή