....

....

«Το αίμα των νεκρών θα σε κυνηγά» - Ποτάμι οργής στην Αθήνα

Δυναμικό «παρών» από χιλιάδες πολίτες στο κέντρο της Αθήνας στη μεγάλη πορεία για τα θύματα της τραγωδίας • Οργή κατά της κυβέρνησης και όχι μόνο • Απαιτούν δικαίωση για τους νεκρούς • Ισχυρή αστυνομική παρουσία και χρήση δακρυγόνων από τα ΜΑΤ στο τέλος της κινητοποίησης • Διαμαρτυρία από το ΠΑΜΕ στα γραφεία της Hellenic Train.

Πολλές χιλιάδες κόσμου ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα παρά τη βροχή στο κέντρο της Αθήνας για να εκφράσουν την οργή τους και να ζητήσουν το καταλογισμό ευθυνών για τη μεγάλη σιδηροδρομική τραγωδία.

Στην Αθήνα διαδήλωσαν πάνω από 3.000 κόσμου με τα παιδιά από τις καλλιτεχνικές καταλήψεις στην κορυφή της πορείας.

Βασικά συνθήματα με νόημα:

  • Το αίμα κυλάει, εκδίκηση ζητάει 
  • Στον δρόμο, στον δρόμο να σπάσου τον τρόμο
  • Δεν ήταν ευθύνη ιδιωτική, ήταν δολοφονία κρατική
  • Μητσοτάκη κάθαρμα, άκου το καλά, το αίμα των νεκρών θα σε κυνηγά
  • Δεν ήτανε ατύχημα, ήταν δολοφονία, κάτω η Νέα Δημοκρατία

Η διαδήλωση κατέληξε στον ΟΣΕ, στο Μεταξουργείο, όπου ο δρόμος ήταν κλειστός με κλούβες, με την πορεία να ολοκληρώνεται στον σταθμό Αττική, εν μέσω βαριάς παρουσίας της αστυνομίας, η οποία χρησιμοποίησε χημικά και δακρυγόνα κατά των διαμαρτυρόμενων. 

Οι συγκεντρωμένοι νωρίτερα άνοιξαν ένα μεγάλο πανό μπροστά στη Βουλή με τη φράση «οι ζωές μας μετράνε», σε μια πολύ δυνατή στιγμή. 

Ανάλογες κινητοποιήσεις πραγματοποιήθηκαν και σε άλλες πόλεις της χώρας, όπως η Θεσσαλονίκη όπου χιλιάδες διαδηλωτές, κυρίως φοιτητές και μαθητές κρατούσαν πανό με συνθήματα όπως «Πάρε με όταν φτάσεις», «Η άνοιξη σταμάτησε στα Τέμπη» και «4 χρόνια ατομική ευθύνη».

Στην Πάτρα πραγματοποιήθηκαν δύο πορείες (μια του Εργατικού Κέντρου και μια με πρωτοβουλία φοιτητικών συλλόγων) όπου τα συνθήματα «προδιαγεγραμμένο έγκλημα» και «οι νεκροί μας-τα κέρδη τους» ήταν εκείνα που κυριάρχησαν εκατέρωθεν.

Νωρίτερα μέλη του ΠΑΜΕ πραγματοποίησαν διαμαρτυρία στη Συγγρού έξω από τα γραφεία της εταιρείας Hellenic Train.

Για αύριο προγραμματίζεται σιωπηρή διαμαρτυρία στο Σύνταγμα 


efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.