Κάτοικοι της Ανατολικής Αττικής. Ζούμε σε υγειονομική ανασφάλεια.
Οι κάτοικοι της Ανατολικής Αττικής ζούμε σε υγειονομική ανασφάλεια. Η έλλειψη ενός δημοσίου νοσοκομείου, η υποστελέχωση του ΕΚΑΒ και η αποδυνάμωση των κέντρων υγείας από την κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι βασικές πληγές προς επούλωση για την επόμενη Προοδευτική κυβέρνηση με κορμό τον ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια