ΕΚΑΒ Σταύρος Παπαδήμας Πάμε κι όπου βγει, στέλνεις ότι βρεις
Διαχειριστής
ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ – ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ
Ενώ ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί ο επίλογος της τραγωδίας στα Τέμπη γιατί συνεχίζονται οι έρευνες για τις σωρούς των νεκρών, η επικαιρότητα στο ΕΚΑΒ είχε και μια άλλη είδηση.
Σήμερα εκδικάστηκε στα δικαστήρια της Ευελπίδων η υπόθεση της επίθεσης σε πλήρωμα κινητής μονάδας, με τραυματισμό του ενός συναδέλφου και της φθοράς του οχήματος. Ο δράστης καταδικάστηκε ερήμην (σιγά μην εμφανιζόταν) σε 10 μήνες φυλάκιση για το αδίκημα της βίας κατά υπαλλήλων, σε 10 μήνες για αντίσταση κατά της αρχής και 20 μήνες για την φθορά της κινητής μονάδας και τις επιπτώσεις της πράξης αυτής στην δημόσια υγεία .Συνολικά αυτό πήγε κατά συγχώνευση σε 2 χρόνια και 8 μήνες φυλάκιση. Αν τον βρουν στην διεύθυνση που έχει δηλώσει και του επιδοθεί η ποινή μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της έφεσης και να συνεχιστεί η υπόθεση στο εφετείο. Αν όμως δεν βρεθεί και χάσει αυτό το δικαίωμα με την πρώτη σύλληψη ή προσαγωγή για οποιοδήποτε λόγο θα οδηγηθεί στην φυλακή.
Να σημειωθεί ότι αυτό το απόβρασμα έχει καταδικαστεί στο παρελθόν με κάθειρξη 12 ετών για ανθρωποκτονία. Δεν θα αφεθεί κανένα τομάρι να ασκεί βία κατά συναδέλφων χωρίς να αντιμετωπίζει την δικαιοσύνη προς παραδειγματισμό δικό του και των υπολοίπων.
ΠΟΛΥΝΕΚΡΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ
Δυστυχώς παγώσαμε όλοι από την φρίκη του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη και τον εφιάλτη που έζησαν δεκάδες άνθρωποι,τις πολλές χαμένες ζωές και τον δράμα που ζουν οι οικογένειες τους...
Σεβόμενος τις ψυχές που ακόμα είναι από πάνω μας θα πω ένα πράγμα για το ΕΚΑΒ.
Όπως και σε παρόμοια συμβάντα στο παρελθόν μαζικών απωλειών ζωής ,πάλι η βάρδια έβγαλε τα κάστανα από την φωτιά. Η βάρδια, η προηγούμενη που γύρισε πίσω, οι ρεπατζήδες που ειδοποιήθηκαν ή ήρθαν εθελοντικά ήταν εκεί που υπέφερε ο κόσμος.
Έπραξαν το δύσκολο καθήκον τους, όπως ήξεραν, όπως και να ήξεραν, χωρίς φανφάρες, χωρίς φωτογραφίες στα social,αθόρυβα αλλά αποτελεσματικά ,αυτοί οι ανώνυμοι διασώστες που ξελασπώνουν καθημερινά το ΕΚΑΒ σε όλη την Ελλάδα, χωρίς την ανάγκη αυτοπροβολής και καμαρωτών φωτογραφιών. Όλα τα άλλα είναι απλά οδοντόκρεμες και φρου φρου και αρώματα χωρίς ουσία. Στο πεδίο της μάχης φαίνονται όλοι ,τα υπόλοιπα είναι πολύ φωσφοριζέ για να είναι αποτελεσματικά και αληθινά. Είναι αυτοί οι διασώστες, που δεν ξέρουμε το όνομα τους, που δεν έχουν βραβευθεί ποτέ, δεν έχουν πέσει τα τείχη να τους αποθεώσουν, δεν φτάνουν τα φιλμ να τους φωτογραφήσουν….
Έχοντας την τύχη-ατυχία στα χρόνια που είμαι στο ΕΚΑΒ να συμμετέχω σε πολλά συμβάντα με μεγάλες ανθρώπινες απώλειες, ξέρω πολύ καλά τι είναι να φτάνεις σε τόπο καταστροφής και να προσπαθείς να διαχειριστείς μια φρίκη, ένα χάος, ανθρώπους που πρέπει να μεταφερθούν στο νοσοκομείο και δεν είναι ένας ή δύο αλλά δεκάδες και εσύ εκείνη την στιγμή είσαι ο Θεός τους, η αχτίδα φωτός στον εφιάλτη τους. Άκουσα σε πολλούς ραδιοφωνικούς σταθμούς επιβαίνοντες στην αμαξοστοιχία τραυματίες αλλά και επιβάτες που απλά ήταν σε σοκ να μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για το ΕΚΑΒ και την πυροσβεστική.
Μπράβο
σε όλους τους διασώστες που βοήθησαν τον κόσμο που υπέφερε και μας έκαναν όλους υπερήφανους γιατί η δουλειά μας έχει σωτήρια επίδραση στον άνθρωπο.Γράφτηκε στο fb ότι συμμετείχαν στο πεδίο και 2 ασθενοφόρα που δεν είχαν περάσει ΚΤΕΟ. Εντάξει δεν είμαστε σοβαροί τελικά. Κακώς δεν είχαν περάσει ΚΤΕΟ ,να αναζητηθούν από την διεύθυνση οι ευθύνες αλλά εδώ θα τρελαθούμε εντελώς.
Γίνεται ένα πολύνεκρο δυστύχημα, είναι δεκάδες άνθρωποι τραυματίες και πρέπει να διακομισθούν σε νοσοκομεία, γίνεται μια τεράστια κινητοποίηση να βοηθηθεί ο κόσμος και μας πείραξε που πήγαν ασθενοφόρα που δεν είχαν περάσει ΚΤΕΟ;
Ας πήγαιναν και ασθενοφόρα με τρεις ρόδες αρκεί να ήταν εκεί. Δεν είμαστε στα καλά μας. Έχεις εικόνα για εκατοντάδες τραυματίες και θα διαλέγεις τι να στείλεις ;Στέλνεις ότι βρεις για να βοηθήσεις. Το ΕΚΑΒ έχει υποχρέωση να αδειάσει το πεδίο πρώτα από τραυματίες και μετά από νεκρούς, θα κάνει επιλογή εκείνη την ώρα τι οχήματα θα στείλει ;Όποιος δεν έχει ζήσει τέτοιες σκηνές καλύτερα να σιωπά. Να αφήσουμε κόσμο αβοήθητο στην ύπαιθρο για να πάει σε κανένα 5ωρο με ασθενοφόρο περασμένο από ΚΤΕΟ…Ζητήστε εξηγήσεις από τον διευθυντή γιατί δεν έχουν ΚΤΕΟ ή από όποιον ευθύνεται.
Ο Θεός να αναπαύσει τις ψυχές τους που δεν πρόλαβαν ούτε τον σταυρό τους να κάνουν…Δύναμη και κουράγιο σε αυτές τις οικογένειες που ζουν το δράμα της απώλειας τόσο άδικα.....

Με ασθενοφόρα σαράβαλα, με τρένα που δεν ελέγχονται από κανένα ηλεκτρονικό σύστημα, μ' αυτά ζούμε. Από τύχη ζούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκοπός είναι να πάρουμε τους τραυματίες σαν τσουβάλια με πατάτες και να τους πάνε γρήγορα στο Νοσοκομείο ; Και δουλεύει σε Μονάδα ο ντελάλης ..(Μονάδα τουρισμού)….το ίδιο σύνθημα έδωσε και νεοδημοκράτης σταθμάρχης (πάμε και όπου βγει) τυχαίο ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒουλωσε το ρε πατσαβομουτρο που κανεις και υποδειξεις για τον τροπο μετακινησεως των τραυματιων.
ΔιαγραφήΑυτα που πας να χρεωσεις στους αλλους τα κανεις εσυ και το συναφι σου που θελετε το ασθενοφορο να δουλευει σαν ταξι.
Να γραφει η ταριφα κι αγιος ο θεος.
Ξερω οτι σε τσουζει αλλα αυτο το εργο που ονειρευεσαι δεν θα το ξαναδεις.
Του λόγου σου από που είσαι;; Φαίνεσαι για μεγάλος αϊτός ρε παιδάκι μου....
ΔιαγραφήΕιμαι αυτος που σου φωναζει αι στο δι@ολο παλιοσωφεραντζα...
ΔιαγραφήΜεταφορέας είστε κύριε;; Μήπως ξέρετε και από βέσπα;;
ΔιαγραφήΑκόμα εκεί έμεινες εσύ;
ΑπάντησηΔιαγραφή