Παραδοχή Πλεύρη: «Όλα έγιναν από τους διασώστες του ΕΚΑΒ, δεν υπήρξε καμία βοήθεια από την εταιρεία»
«Όλα έγιναν από τους διασώστες του ΕΚΑΒ, αυτοί κατέγραψαν τους τραυματίες, δεν υπήρξε καμία βοήθεια από την εταιρεία. Δεν ήρθε κανένας άνθρωπος της εταιρείας στα νοσοκομεία για να μας βοηθήσει» παραδέχθηκε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης.

|
9 σχόλια
Προηγουμένως έκανε γνωστό ότι 48 είναι συνολικά είναι οι τραυματίες που νοσηλεύονται σε συμβατικές κλίνες και 6 πιο σοβαρά σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. «Ο αριθμός τον νεκρών δεν προστίθεται με αυτό των αγνοούμενων. Όταν ταυτοποιείται ένας νεκρός, βγαίνει από τη λίστα των αγνοούμενων» επεσήμανε.
Ακολουθεί η παραδοχή Πλεύρη για την έλλειψη βοήθειας από την εταιρεία στο 2’45”:
Τι είδους "παραδοχή" είναι αυτή, δεν μιλάει εξ ονόματος της εταιρείας. Αποποίηση ευθυνών λέγεται, το άθλιο γαϊτανάκι που πλέκει στο πλατώ του Σκάι ο υπουργός. Μετά τον ένοχο σταθμάρχη η ανάλγητη ιδιωτική εταιρεία και το σούπερ ΕΚΑΒ, ο γερμανός μηχανοδηγός που κάπνιζε και έτσι έγινε το μαζικό, κι αυτό στον Σκάι.Δεν υπάρχει πάτος.
ΑπάντησηΔιαγραφή