«Στείλε όσα ασθενοφόρα υπάρχουν» – Ο διασώστης Γ. Γούλας μιλά για τα κρίσιμα πρώτα λεπτά μετά το δυστύχημα στα Τέμπη
«Στείλε όσα ασθενοφόρα υπάρχουν. Υπάρχει εκτροπή, υπάρχει σύγκρουση μεταξύ δύο αμαξοστοιχιών, υπάρχει φωτιά σε κάποια βαγόνια» ήταν η έκκληση του γιατρού που ΕΚΑΒ που εφτασε πρώτος στα Τέμπη.
«Ένα από τα πρώτα τηλεφωνήματα τα οποία ήρθαν στο τηλεφωνικό κέντρο στο ΕΚΑΒ Θεσσαλίας, στη Λάρισα όπου εδρεύει, έκαναν λόγο για εκτροχιασμό τρένου» δήλωσε στην ΕΡΤ ο Γιάννης Γούλας, πρόεδρος των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ Θεσσαλίαςκαι ένας από τους πρώτες διασώστες που έφτασαν στο σημείο της σιδηροδρομικής τραγωδίας.
Μιλώντας για το πώς γνωστοποιήθηκε η είδηση της φονικής σύγκρουσης των δύο τρένων το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου επισήμανε ότι δέχτηκαν, σχεδόν ταυτόχρονα ενημέρωση και από το 112 όσο και από τον αριθμό 166.
«Τα τηλεφωνήματα ήταν κυρίως από τους επιβάτες, οι οποίοι είχαν βγει εκτός των βαγονιών και δεν είχαν συνειδητοποιήσει τι ακριβώς είχε συμβεί και έπαιρναν τηλέφωνο και έκαναν λόγο για εκτροχιασμό. Κάποιοι μίλαγαν ότι βρισκόταν σε κάποια τούνελ» δήλωσε ο κ. Γούλας, περιγράφοντας με αυτόν τον τρόπο την σύγχυση που υπήρξε τα πρώτα λεπτα μετά την σύγκρουσης της εμπορικής και της επιβατικής αμαξοστοιχίας στην περιοχή του Ευαγγελισμού, στα Τέμπη.
«Γνωρίζαμε ότι η φορά του ατυχήματος που θα έπρεπε να πάμε εμείς για να τους συναντήσουμε είναι από τη Λάρισα προς τη Θεσσαλονίκη» σημείωσε ο κ. Γούλας ο οποίος έκανε λόγο για μεγάλο αριθμό τηλεφωνημάτων.
Και όπως είπε, η συχνότητα των κλήσεων και ο μεγάλος αριθμός τους τούς έβαλε σε υποψία ότι δεν πρόκειται απλά για ένα εκτροχιασμό μιας αμαξοστοιχίας με ελάχιστους τραυματίες.
«Ενεργοποιήθηκε κατευθείαν ο μηχανισμός και στα πρώτα λεπτά είχαμε την εικόνα ακριβώς του τι γίνεται στον τόπο του συμβάντος» είπε στις «Συνδέσεις», προσθέτοντας ότι στο πρώτο ασθενοφόρο που έφτασε υπήρχε μονάδα και γιατρός που έκανε έκκληση λέγοντας χαρακτηριστικά: «Στείλε όσα ασθενοφόρα υπάρχουν. Υπάρχει εκτροπή, υπάρχει σύγκρουση μεταξύ δύο αμαξοστοιχιών, υπάρχει φωτιά σε κάποια βαγόνια».
Υπήρχε θόρυβος, ένταση πόνος
Δέκα ημέρες μετά την αδιανότητη τραγωδία ο κ. Γούλας εξιστόρησε το πώς έγινε η διαχείριση των τραυματιών και των θυμάτων, σε συνεργασία με την Πυροσβεστική.
«Δεν ξέραμε ακριβώς πόσα ήταν τα βαγόνια και τον όγκο των τραυματιών και των θυμάτων ή εγκλωβισμένων που ενδεχομένως να υπήρχαν. Και έτσι ξεκινήσαμε να στέλνουμε ασθενοφόρα από όλη την περιοχή της Θεσσαλίας», πρόσθεσε.
Όπως είπε στο σημείο της σύγκρουσης υπήρχε πάρα πολύ θόρυβος, ένταση, πόνος. «Υπήρχαν άνθρωποι οι οποίοι έφευγαν κατά δεκάδες μέσα από τα βαγόνια και ερχόταν προς τους διασώστες. Ζήταγαν βοήθεια, ζήταγαν να τους βοηθήσουμε να τους μεταφέρουμε στα νοσοκομεία», περιέγραψε για τα όσα τραγικά βίωσε εκείνη τη μοιραία νύχτα που θα μείνει για πάντα χαραγμένη στη σκέψη όσων συνέδραμαν στην επιχείρηση έρευνας και διάσωσης των επιβαινόντων. Kαι όπως τόνισε, «εάν δεν πήγαιναν τα ασθενοφόρα εγκαίρως αυτή την στιγμή θα μιλούσαμε για μια δεύτερη τραγωδία».
Πηγή: Συνδέσεις | ΕΡΤ
Ο ψεύτης ξαναχτυπά και μάλιστα αχάραγα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή υπάρχουν και όρια και με τα όσα επικαλείται προσβάλει πρώτα τους συναδέλφους που επιχείρησαν στο σημείο, οφείλω να κάνω γνωστό ότι, η μόνη επαφή που είχε με το σημείο της σύγκρουσης ήταν μέσα από την οθόνη της τηλεόρασης.
Στις 1:15 που μπήκα στο ΕΚΑΒ αφού ενημερώθηκα από τοπικό site, συνάντησα άλλους τέσσερις συναδέλφους που ήταν έτοιμοι να αναλάβουν δράση, αλλά δεν υπήρχαν διαθεσιμα ασθενοφόρα.
Ήταν εκεί χωρίς την υπηρεσιακή στολή.
Αργότερα με ένα υπηρεσιακό δανεικό μπουφάν πήγε στα ΤΕΠ του ΠΓΝΛ να ενημερωθεί για τον αριθμό των τραυματιών που έχουν μεταφερθεί εκεί και στη συνέχεια να ενημερώσει τον πρόεδρο του ΕΚΑΒ και τον υπουργό που ήταν καθ οδόν προς τη Λάρισα.
Στη συνέχεια ενώ ασθενοφόρα έφταναν στα ΤΕΠ ο συγκεκριμένος είχε αφεθεί στην αγκαλιά της κάμερας δίνοντας συνεντεύξεις όπου τον καλούσαν έως σήμερα.
Ψεύτες παντού.
Ιιι Άαα!
ΔιαγραφήΙ αναγούλας παντού.
Ι γλάστρα, πουθινά!
MGEORGE
ΔιαγραφήΗ Γιαννς από το Ζάρκο ενημέρωσε τον Προέδρο και τον Υπουργό ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιευθυντής δεν υπάρχει ;
Σε λίγο θα μας πούν οτι μίλησε και με τον Μητσοτάκη !
Ελεος πία με τον τηλεμαιντανό
Αυτός και αλλος ένας ο Μπαλασκας της ΕΛ.ΑΣ
Αντί να βγει να θεσει το θεμα της μη ενταξης μας στα βαρεα και ανθιυγεινα επ ευκαιριας του γεγονοτος βγαινει και ζει τον μύθο του στα live
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν φταιει ομως αυτος - φταινε οι συναδελφοι που τον στηριζουν περνωντας ανταλαγματα πάνω στην εργασία μας
Δυστηχως αυτοι ειμαστε γιουσουφακια του Αναγουλα ...
Ποιος τον πιανει σε λιγους μηνες που φευγει ο αλλος απο την θεση του Προεδρου στην ΠΟΠ - ηδη ραβει προεδρικο κουστουμι .
Για τα χιλιοφορομενα καφε σκαρπινια δεν ξερω αν θα τα αλλαξει !
Ρεεεε ουστ.... να μιλάει μόνο ό Διευθυντής...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ τόσα χρόνια σας στέλνει με δελτίο στα νησιά, στεκομενοι στην σειρά μας μοιράσει μπουκιες, τώρα σας ενόχλησε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γιάννης Γούλας είναι ιδέα κι΄ οι ιδέες είναι πανταχού παρούσες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔάκιος Ροδάκιος
Καλιγούλας for ever, να σκάσει ο καπταν Gιώργης ο μεταταγμένος
ΔιαγραφήJohn Goulas όπως Γιαννης Πρετεντέρης
ΔιαγραφήΡε αλάνια καλά τα γράφετε ανώνυμα αλλά γιατί δεν πάτε να τα πείτε και μπροστά του αυτά ; Θα λερωθεί το βρακάκι σας ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΖορια βλέπω ....
ΔιαγραφήΕιναι κατι ψεματα απο τα παραπανω ; Αφηνουμε εσενα να τον "περιποιησε " καθε μερα στο γλύψιμο ...
Υποτακτικε του ψηλού πουλημένε για μια βάρδια και μια εκπαιδευση
Σαν δεν ντρεπεσε !
Κατάλαβα,κουραδομαγκες όλοι σας.
ΔιαγραφήΑντρακια με φουστάνια
Αυτο που γουστάρεις άνδρες ψηλους - ξερακιανούς - μαυρομάτηδες να το κοιτάξεις ....
ΔιαγραφήΑνώμαλε εεε ανώμαλε !
Μιας και μιλάει απευθείας με υπουργό και πρόεδρο γιατί δεν λέει αν οι μέρες των εκτός έδρας είναι 200 για παντού ακόμα και για τα νησιά, δηλαδή όπου και να κάνει εκτός ένας εκαβιτης, θα πάρει 45 ευρώ. Να μας πει ισχύει ή όχι; Αυτά να πει ο συμπαθής στο γιαλί πρόεδρος. Σαν αλάνι που είναι, να απαντήσει μορτικα
ΔιαγραφήΗ απαντηση η παραπανω ειναι η εξηγηση ολου του κακου της υπηρεσιας μας - ολα για το χρημα - ξεπουλημενα τομαρια εκατερωθεν παντου !
ΔιαγραφήΕσείς στο παράρτημα σας πάτε καλύψεις ή διακομιδες με μεγάλα εκτός έδρας μόνο για την τιμή της υπηρεσίας ε; Είστε υπεράνω χρημάτων; Όταν τελειώσεις με την ανατροφή των τέκνων σου και μπεις στο τρυπάκι να έχεις φοιτητές σε διαφορετικές περιοχές,μην πας καλύψεις. Μείνε να κάνεις επείγοντα.
ΔιαγραφήΕντάξει μας έπεισες,αν έκανες 4_5 σήματα σε κάθε βάρδια στο νησί σιγά μην πήγαινες.
ΔιαγραφήΠάτε για ξάπλες και 40 ευρωπουλα και τα κορόιδα πίσω να κάνουν τα επείγοντα.
Κοιτάξτε τα.χαλια σας τεμπέληδες συμφεροντολογοι που σας φταίει ο Γούλας για τα χάλια του καθενός.
Δεν είπα ότι φταίει ο Γούλας, εσύ το λες. Αν ζούσε ο πατέρας σου στο νησί να μην είχε ασθενοφόρο; Τα λες αυτά ίσως γιατί πρέπει να πάρεις άδεια από την σύζυγο πρώτα για να πας;
ΔιαγραφήΚαι αν είναι έτσι....πες μας πόσοι συνάδελφοι σου από το παράρτημα πάνε τα καλοκαίρια; Πόσοι παρακαλάνε τον Γούλα να πάνε εικοσαημερα; Εγώ τουλάχιστον ξέρω καμμιά 30αρια.
Οπότε συνάδελφε στα νησιά να πάνε ιδιώτες για να ικανοποιηθεις εσύ.
.... Δεν ξεραμε να στησουμε κωλο στον μαυροματη ....
ΔιαγραφήΓια ενα 20μερο εκτος εδρας .
Ξεφτιλες !
Σιγά τώρα μας έσκιαξες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ έχεις άλλους λόγους που τα έχεις με τον Γούλα.
ΔιαγραφήΚαθαρά συνδικαλιστικός ο λόγος σου έχει πάρει τα σωβρακα σε ότι εκλογές έχεις κατέβει.
Καθαρά να δεις τις αληθειες πίσω απο τα παραπανω - αυτα που διαπιστωνουμε ολοι μας χρονια τωρα υποταγμενοι για το τιποτα - ασε τις θεωριες για τις εκλογες και πρασινα αλογα - ξεπουλημενε για το τιποτα - ξεφτιλα !
ΔιαγραφήΤι υποταγμένος μου τσαμπουνας; Επί συριζα τι έκανες ; Εκεί που ήσουν υποταγμένος ; Που εγλειφες τότε ;
ΔιαγραφήΜάλιστα, δηλαδή οι εκλογές του δίνουν το δικαίωμα να δίνει συνεντεύξεις βασισμένες στο ψέμα της προσωπικής του συμμετοχής στο τραγικό ατύχημα των τρένων;
ΔιαγραφήΓιατί αν πεί ότι δεν συμμετείχε και ότι δεν πήγε, όπως δεν πήγε, δεν αντιμετώπισε κανένα τραυματία, δεν αντίκρυσε κανένα διαμελισμένο πτώμα, όπως λέει ότι ήταν διάσπαρτα, δεν έπιασε μια σακούλα τουλάχιστον με περιεχόμενο σκόρπια μέλη σώματος για εξακρίβωση DNA, δεν θα τον έβγαζαν στο γυαλί.
Πόσο ψεύτης μπορεί ναι είναι και πόσα ψέματα εχει πει κατά καιρούς.
Ρε σεις γιουσουφάκια του μαυρομάτη πειτε του να βαλει καμια κρεμα στα μάτια του ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν δαρμένος είναι ...
Μπαρουτοκαπνισμένος είναι.......
ΔιαγραφήΣεβασμός στον μελλοντικό πρόεδρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόεδρος ΠΟΠ ...
ΔιαγραφήΜακαρι σύντομα να ξεβρωμίσει ο τόπος !