Εδώ δεν έχει τα κοτσια να υπογράψει την απόφαση για το ανθυγιεινό επίδομα στους υγειονομικούς, θα δώσει και αύξηση;
Δεν θελει κοτσια για υπογραφη, φραγκα θελει και για τους μ@λ@κες αχθοφορους σαν κι εμας δεν περισσευουν.
Εδώ δεν έχει τα κοτσια να υπογράψει την απόφαση για το ανθυγιεινό επίδομα στους υγειονομικούς, θα δώσει και αύξηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θελει κοτσια για υπογραφη, φραγκα θελει και για τους μ@λ@κες αχθοφορους σαν κι εμας δεν περισσευουν.
Διαγραφή