....

....

Άλκης Καμπανός: «Είχε χάσει αίμα και οι κακώσεις ήταν μη συμβατές με ζωή» κατέθεσε ο διασώστης του ΕΚΑΒ

Τι είπε στο δικαστήριο το μέλος πληρώματος του ΕΚΑΒ που κλήθηκε στο σημείο της φονικής επίθεσης που δέχθηκε ο Άλκης Καμπανός.


Με την κατάθεση διασώστη του ΕΚΑΒ συνεχίστηκε για 11η μέρα στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης η δίκη των 12 κατηγορουμένων για τη δολοφονία του Άλκη Καμπανού και τον τραυματισμό των δύο φίλων του, έπειτα από άγρια οπαδική επίθεση που δέχθηκαν στην περιοχή της Χαριλάου.

Ο μάρτυρας ήταν μέλος πληρώματος του ΕΚΑΒ που κλήθηκε στο σημείο της φονικής επίθεσης. Αναφερόμενος στον 19χρονο Άλκη και περιγράφοντας την εικόνα που αντίκρισε, είπε ότι «είχε αθρόα αιμορραγία», αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι «είχε χάσει 3 με 4 λίτρα αίμα» κι έφερε «κακώσεις μη συμβατές με ζωή».

Για τον φίλο και κολλητό του Άλκη, κατέθεσε ότι «ήταν τυχερός στην ατυχία του», τονίζοντας ότι εάν το ΕΚΑΒ δεν έφτανε εγκαίρως θα είχαμε δεύτερο νεκρό.

Η δίκη διεκόπη και θα επαναληφθεί στις 7 Μαρτίου με την εξέταση δεύτερου διασώστη του ΕΚΑΒ.


ieidiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.