''ΦΤΑΙΤΕ ΟΛΟΙ''...
ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΤΕ.... Δήλωση του ''σταθμάρχη του Μαξίμου''...''ΟΛΟΙ που κυβερνήσατε πριν από μένα... Διατάσσω τον Ντογιάκο να πάει πίσω-πίσω την έρευνα μέχρι να βρει ΣΥΡΙΖΑ...'' Έχει δίκιο...Και πιο πίσω να πάει...1821.. Ο Καποδίστριας πρώτος και καλύτερος φταίει, που δεν έσκυψε κι έφαγε την σφαίρα... Ο Άρης Βελουχιώτης φταίει που τίναξε την σιδηροδρομική γραμμή και την γέφυρα στον Γοργοπόταμο και χάλασε τις δουλειές της οικογένειάς του...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ Μ΄ΑΥΤΟΥΣ....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ... ''Σκύψε το κεφάλι...δείξε λυπημένος..χύσε κι ένα δάκρυ...''...''κλείστε τις κάμερες...ρίξτε δακρυγόνα...''...''είναι άτυχος ο καημένος...για ένα κωλοτρένο να χάσει την εξουσία;;;....''...''τι να πει ο υπουργός..πως δεν δουλεύει τίποτα;;..δεν θα ξαναμπεί κανείς μέσα σε τρένο..'' ΑΛΗΤΕΣ ΕΙΣΤΕ..ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ...
Δεν υπάρχουν σχόλια