....

....

Αναίτια επίθεση σε πλήρωμα ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ Θράκης

 

Για αναίτια επίθεση σε πλήρωμα ασθενοφόρου κάνει λόγο το ΕΚΑΒ Θράκης, το οποίο σπεύδει να καταγγείλει στο συμβάν που είχε ως συνέπεια τον τραυματισμό ενός εργαζόμενου. 

«Οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ 9 Θράκης καταγγέλλουμε την απρόκλητη και αναίτια επίθεση σε πλήρωμα ασθενοφόρου με αποτέλεσμα τον τραυματισμό συναδέλφου. Ζητάμε από την πολιτεία και τη Διοίκηση του ΕΚΑΒ να αλλάξει το νομικό πλαίσιο ώστε να τιμωρούνται παραδειγματικά οι παραβάτες για επιθέσεις σε διασώστες – πληρώματα ασθενοφόρου αλλά και σε φθορές δημόσιας περιουσίας» τονίζουν οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ. 

«Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον πολίτη που έσπευσε στο σημείο προς βοήθεια. Ευχόμαστε να μην ξανασυμβεί οποιαδήποτε επίθεση στο μέλλον και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε με ασφάλεια τις υπηρεσίες μας σε όσους έχουν ανάγκη» προσθέτουν οι εργαζόμενοι. 

xanthinea.gr

2 σχόλια:

  1. Αφήστε τις κλάψες για τάχα μου έλλειψη νομοθεσίας.
    Μια χαρά ολοκληρωμένη νομοθεσία υπάρχει.
    Πολιτική βούληση και διάθεση από τη Διοίκηση υπάρχει;
    Στο παρελθόν κάποια Διοίκηση έστειλε δύο περιπτώσεις στα Δικαστήρια.
    Τα τελευταία χρόνια, γιατί δεν γίνεται αυτό που πρέπει;
    Υπάρχει διάθεση απ' τη Διοίκηση ή έστω απ' τη Διεύθυνση;
    Όλα τ' άλλα είναι σα τη νύφη που κοσκινίζει γιατί δε θέλει να ζυμώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποιά διευθυνση? α χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.