....

....

Αίτημα ΠΙΣ προς Υπ. Εσωτερικών για εγγραφή των γιατρών του ΕΣΥ στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.