....

....

Επίσκεψη στο ΕΚΑΒ Αθηνών υποψήφιων βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ

6 σχόλια:

  1. Αρχισαν οι παρελασεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όσοι υποψήφιοι και να περάσουν, από όλους τους πολιτικούς χώρους,θα δουν διαφορετικά πράγματα,και θα ακούσουν διαφορετικά επιχηρηματα και διαφορετικές απαιτήσεις,τόσο από την κεντρική υπηρεσία, όσο και από τα παραρτήματα. Κι αυτό γιατί δεν υπάρχει ένας ενιαίος μπουσουλας με αιτήματα πανελλαδικά. Το μόνο που θα αλλάξει είναι ώρα πρόσωπα της κεντρικης διοίκησης, οι διευθυντές και οι υπεύθυνοι τομέων.
    Άντε λοιπόν ξανά από την αρχή και οι σημερινοί απολογούμενοι θα γίνουν επικριτές στους αυριανους διοικούντες.
    Και για να έχετε μια εικόνα.... ενάμισυ χρόνο έκαναν αυτοί για μια τροπολογία Και 18 μήνες οι άλλοι
    Αυτά γίνονται όταν επιλέγετε συμβούλους από την κομματική δεξαμενή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Συνταξιούχος Σινογλου τι ήθελε στο ΕΚΑΒ ;; Λίγη Ντροπή δεν υπάρχει ; Με αυτό το υλικό θα πάει ο ΣΥΡΙΖΑ για εκλογές ; Με το Κωνσταντίνου και το παρεάκι του ; Ότι έκανε και στο σωματείο Ιωαννίνων .. πήρε το γκομενακι και πήγε να φτιάξει ομάδα … χα ..χα …χα …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να προσέχεις!!! Η φαντασία & το άγχος προκαλούν τριχόπτωση!!! Μάλλον γι' αυτό έμεινες "γυαλιστερός"!!! Και μακριά από την οθόνη του υπολογιστή!!! Δεν βγαίνουν οι λεκέδες!!!

      Διαγραφή
    2. Πήρες απάντηση στις εκλογές του υπηρεσιακού.

      Διαγραφή
  4. Ντροπή ρεεεεε …ξεφτίλες …Πότε θα πας στο σπίτι σου ρε Κωσταντίνου ; Δεν καταλαβαίνεις μόνο ζημιά κάνεις ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.