....

....

Η Δημαρχάρα


Αυτόν τον αλήτη, τον τραμπούκο θα ξαναβγάλετε δήμαρχο εκεί στον Βόλο; Δεν έχετε τίποτα καλύτερο; Ακόμα κι ένα κάδο σκουπιδιών να βάλετε στη θέση του, πολύ καλύτερα θα είναι.


 


fb.watch

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.