....

....

Ο Κασσελάκης αποδομεί την «επανάσταση» Μητσοτάκη στο ΕΣΥ

Η παραίτηση διοικητή στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο και η εγκατάλειψη του ΕΚΑΒ


27.10.23 21:12

Την εικόνα διάλυσης του ΕΚΑΒ, που έχει αφεθεί χωρίς προσωπικό, οχήματα και οδηγούς περιέγραψε το προσωπικό του σταθμού Θεσσαλονίκης στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, κατά την επίσκεψή του εκεί, με τον Στέφανο Κασσελάκη να χαρακτηρίζει θέμα ηθικής, ανθρωπιάς και κοινής λογικής, το ζήτημα της συνολικής στήριξης του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας, αλλά και των εργαζομένων σε αυτό με σωστές αμοιβές.

«Η προτεραιότητά μας είναι η ανθρώπινη ζωή, είναι ο συγγενής σας. Η "κακιά στιγμή" δεν έχει όνομα, επίθετο και τραπεζικό λογαριασμό, έχει μόνο μια καρδιά και έναν εγκέφαλο, ένα σώμα, έναν άνθρωπο, μια ψυχή. Η "κακιά στιγμή" χρειάζεται, λοιπόν, ένα ΕΚΑΒ το οποίο πρέπει να δουλεύει αποτελεσματικά. Κι αυτό αρχίζει από τη στελέχωσή του», σημείωσε με νόημα ο κ. Κασσελάκης, εξηγώντας τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να συναντηθεί με μέλη από το προσωπικό του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας.



Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν άφησε επίσης ασχολίαστη την παραίτηση του νέου διοικητή του Βενιζέλειου Νοσοκομείο, μόλις μία εβδομάδα μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, απόφαση στην οποία οδηγήθηκε μετά από εντολή που δέχτηκε για να υποδείξει όνομα παθολόγου προκειμένου να μετακινηθεί σε κλινική του νοσοκομείου Ρεθύμνου.

efsyn.gr 

11 σχόλια:

  1. Μπράβο στον πρόεδρο, κυρίως γιατί διάλεξε να έρθει σε δημόσιο διάλογο με τα συνδικαλιστικά όργανα. Ισχυρός συμβολισμός μέσα από το ΕΚΑΒ. Μπράβο στα όργανα που ήταν εκεί και συμμετείχαν σ αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιφη ενα λουκουμι στουν κυριο...

      Διαγραφή
    2. Ισχυρός συμβολισμός με τα λάθος άτομα. Αυτά που ήταν στα κεραμίδια επί ΣΥΡΙΖΑ. Και ο λεχρίτης με το άσπρο πουκάμισο που στριμώχνεται τώρα δίπλα στον Κασσελάκη και η καραδεξιά-απολιτίκ-ανεμβολίαστη και οι περισσότεροι στο κοινό έβγαλαν απέραντο μίσος για ό,τι σήμαινε η πρώτη φορά αριστερή διακυβέρνηση.
      Από δίπλα και οι συριζαίοι της φακής του ντροπιαστικού ψηφοδελτίου και οι αφανείς μέντορες.
      Στέφανε πρόσεχε και μη δίνεις πολλή βάση.

      Διαγραφή
    3. Εσύ ορίζεις το λάθος και το σωστό; Έχεις αριστερομετρο που ελέγχει; Το αντικειμενικό συμπέρασμα από εχθές το κατάλαβες η σε πόνεσε που δεν ήσουν εκεί; διαφωνεις με τον Κασελακη ή με την ΠΟΠΕΚΑΒ τελικά; σου απαγόρευσαν να είσαι παρών για να πεις αυτά που θέλεις; γιατί είσαι θυμωμένος ακριβώς;

      Διαγραφή
    4. Δεν μιλάμε για αριστερόμετρο, που το ' χετε κάνει καραμέλα.
      Ήταν ή δεν ήταν όλοι αυτοί στα κεραμίδια με ΣΥΡΙΖΑ; Τώρα τι παριστάνουν; Το αντιδεξιό ανάχωμα;
      Καιροσκόποι, βολεψάκηδες, αυτοί είστε.

      Διαγραφή
    5. Αυτά που είπε η ΠΟΠΕΚΑΒ μια αυτά που απάντησε ο πρόεδρος σε κάλυψαν; το τότε ήταν υπό συγκεκριμένες συνθήκες που τώρα δεν υπάρχουν, ζεις αλλού; Όταν ο Κασελακης ζητήσει 50.000 αποζημίωση για κινητοποιήσεις, τότε θα τα ξαναπούμε.

      Διαγραφή
    6. Κάποτε μοίραζαν πλακέτες σε υπουργούς και τώρα τους έχουν ρίξει πόρτα σε όλα τα υπουργεία γιατί τους έχουν πάρει χαμπάρι.
      Βρήκαν τον νέο πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ και τους κανόνισε κάποιος συνάντηση και ο άνθρωπος πήγε εκεί μια που ανέβηκε Θεσσαλονίκη για τις εκδηλώσεις.Μολις τους καταλάβει και αυτός πόρτα και εκεί.

      Διαγραφή
  2. Πώς και δεν ανέβηκε κι ο εγώ - δεν - είμαι - ΣΥΡΙΖΑ, τελευταίος πρόεδρος ΣΥΡΙΖΑ του ΕΚΑΒ, να "πουλήσει" το πτητικό ΕΣΠΑ;
    Χλωμό το να δοθεί τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντως οι μεν γνωστοί πάτρονες του συνδικαλισμού, ήταν λίγοι όπως είναι τόσα χρόνια, πουλώντας ελπίδες στους πελάτες τους,
    Ο δε αλεξιπτωτιστής εξ Αμερικής, δεν πήρε πρέφα τίποτα, ψελλίζοντας διαρκώς ασχετοσύνη.
    Ρε Αγροφύλακα, ο σχεδιασμός κι η σκηνοθεσία ήταν για τα σκουπίδια!
    Και κουβαλήσες Φάμελους, Θοδώρες, μέχρι και τον πάλαι ποτέ διευθυντή του Γραφείου Μεταθέσεων. Μόνο τον Ζαφειράκη που δεν κουβάλησες.
    Τελικά η υπόθεση πολιτικά, ήταν αγελαδοκούρεμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολιτικά πήγε πολύ καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.