....

....

Δεν είναι δυνατόν οι διασώστες μας στο ΕΚΑΒ να σώζουν ζωές κάθε μέρα και να μην μπορούν οι ίδιοι να ζήσουν τη ζωή τους.



Είναι απάνθρωπο και είναι και ανήθικο.
Έχουμε ιερή ευθύνη ως Πολιτεία να τους δώσουμε αυτό το οποίο τους αναλογεί. Είναι οι άριστοι της κοινωνίας. Και έχουν ανάγκη τη στήριξή μας. Όχι μόνο μισθολογικά, όχι μόνο με θεσμική απόδοση των βαρέων και ανθυγιεινών, αλλά και με προσλήψεις σε μόνιμη βάση ώστε να μπορούν επιτέλους να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς να φθείρονται ψυχολογικά και φυσικά.
Είναι θέμα κοινής λογικής και, αν θέλετε να το δούμε και οικονομικά, είναι θέμα αναπτυξιακής πολιτικής. Διότι χάνουμε ανθρώπινο δυναμικό από τη χώρα μας.
Δεν υπάρχει αξία στη ζωή. Δεν είναι δυνατόν να κάνουμε φαραωνικά έργα με απευθείας αναθέσεις και να μη δίνουμε τα αυτονόητα σε αυτούς που σώζουν τις ζωές των ανθρώπων με τους οποίους περνάμε την καθημερινότητά μας. Των φίλων μας, των συγγενών μας. Τις δικές μας. Η «κακιά στιγμή» δεν έχει ονοματεπώνυμο και τραπεζικό λογαριασμό. Η «κακιά στιγμή» είναι ίδια για όλους.
Σημείωση:
Σήμερα, λίγο μετά την… επανάσταση Μητσοτάκη στο ΕΣΥ, ο νέος διοικητής του Βενιζέλειου Νοσοκομείου, Χάρης Λυδάκης, παραιτείται καταγγέλλοντας δημόσια τη διάλυση που παρέλαβε…


 


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.