Στο ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης ο Κασσελάκης-Η «συγνώμη» στους εργαζόμενους και η στήριξη στα αιτήματά τους (VIDEO)
Ρεπορτάζ: Αλέξανδρος Αλεξιάδης
Πλήρη στήριξη στα αιτήματα των εργαζομένων του ΕΚΑΒ, εξέφρασε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Στέφανος Κασσελάκης στη διάρκεια της επίσκεψής του στο συντονιστικό κέντρο του ΕΚΑΒ στην Πυλαία.
Ο κ. Κασσελάκης συναντήθηκε με εκπροσώπους των εργαζομένων, μεταξύ άλλων με τον πρόεδρο της ομοσπονδίας Χρήστο Αγγελίδη, τον συντονιστή του ΕΚΑΒ Κωνσταντίνο Χολίδη, τη διασώστρια Χριστίνα Γωγούλη και τον γιατρό Δημήτρη Άλλιο, ακούγοντας και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν με την υποστελέχωση και με την έλλειψη αρκετών και σύγχρονων ασθενοφόρων, αλλά και αιτήματα που αφορούσαν μεταξύ άλλων στην ηθική και οικονομική τους στήριξη από την Πολιτεία.
“Είναι αδιανόητο, είναι απάνθρωπο, είναι ανήθικο. Η κοινωνία έχει ευθύνη να σας ανταμείψει για αυτό που παρέχετε, το οποίο είναι ζωή στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη άμεσης βοήθειας” είπε αρχικά ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ συνέχισε ζητώντας συγνώμη για την κατάσταση που επικρατεί.
«Σας ζητώ συγνώμη που είναι αυτή η κατάσταση στο ΕΚΑΒ. Πρέπει να την αλλάξουμε» είπε προς τους εργαζόμενους, δεσμευόμενος να κάνει ότι περνάει από το χέρι του για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους.

Ο κ. Κασσελάκης εξάλλου, στη διάρκεια της επίσκεψης του, ξεναγήθηκε στους χώρους του συντονιστικού κέντρου του ΕΚΑΒ, ενώ του έγινε παρουσίαση λειτουργίας μιας κινητής μονάδας πού προέρχεται από δωρεά και η οποία είναι μία από τις μόλις δύο που διαθέτει η Θεσσαλονίκη.
Τον κ. Κασσελάκη υποδέχτηκαν επίσης στο συντονιστικό κέντρο, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης Φάμελλος, Δώρα Αυγέρη, Κατερίνα Νοτοπούλου, Ράνια Θρασκιά, Πέτρος Παππάς και μέλη του κόμματος, ανάμεσα τους ο συντονιστής της νομαρχιακής Ά Θεσσαλονίκης, Κώστας Αμπατζάς.
Στο πλαίσιο της επίσκεψής του, αυτή την ώρα έχει συνάντηση με εργαζόμενους του ΕΚΑΒ στο αμφιθέατρο του συντονιστικού κέντρου.



Ο πρόεδρος Χρησταρας δεν φορούσε δυστυχώς την στολή του αλλά ένα άσπρο πουκάμισο γιατί την είχε πλύνει για να καθαρίσει από τα αίματα λόγω ενός τροχαίου που πήγε στον ύπνο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχαχα, μπα σε καλό σου που το σκέφτηκες ;
ΔιαγραφήΕγω παλι ειμαι σιγουρος οτι ολος ο ''ρουχισμος'' του εχει φαγωθει απο σκορο...εδω και χρονια...!!!
ΔιαγραφήΑμέσως να κράξεις εσύ, στο ρεπό του πήγε
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΡΕΠΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ.ΠΡΩΤΑ.
ΔιαγραφήΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΆΡΑ
Εμφανήστηκε ο κολοτουμπας πασοκος αδουλος σινδικαλιστης ψευτης χρισταρας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ, όχι και ΠΑΣΟΚΟΣ.
ΔιαγραφήΑυτό το έχει για κάλυψη
Χαμαιλέοντας είναι ο άνθρωπος και ως χαμαιλέοντας είναι τυχοδιώκτης.
Γλείφει όπου έχει ενδιαφέρον...
μορε το αποτελεσμα μετραει. Σε λιγο θα παρει σινταξη και δεν θα ξερη που ειναι η μηζα του ασθενοφορου.
ΔιαγραφήΓιατί να φύγει αφού η ομοσπονδία έχει οικονομική σταθερότητα και εισπράξεις;
ΔιαγραφήΓια την απρόσκοπτη λειτουργία της βεβαίως-βεβαίως.
Ευτυχώς δεν το έδειξε ο πρόεδρος Χρήστος την μονάδα γιατί θα έβλεπε τον αναπνευστηρα και ακόμα θα προσπαθούσε να καταλάβει τι είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κασελακης θα είχε ξαναπάει Αθήνα και ο Χρησταρας ακόμα θα εξυνε το κεφάλι να καταλάβει τι είναι όλα αυτά στην μονάδα.
Μας συγκλόνισε ο Χρήστος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου να ήξερε ο Κασελακης ότι δεν ξέρει πως είναι μέσα το ασθενοφόρο.
Θα τον έβαζε να παίξει με την σκυλίτσα του για να μιλήσει με κανένα σοβαρότερο άνθρωπο.
Ου Θουμας απ' την Κουζαν και ο Φίλιππας από την Βέροια πως και δεν ήταν εκεί να του πουν ότι είμαστε μόνο για τα επείγοντα ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα του πει κι ο Θουμας ότι δεν κάνουμε εξιτήρια αλλά στο παράρτημα μου που είμαι πρόεδρος στο σωματείο τα κάνουμε.
Θα του έπεφταν τα μαλλιά του Κασελακη
Είσαι κάθε μέρα μαλακ@ς;
ΔιαγραφήΌχι δεν μπορώ να σου στερήσω αυτό το προνόμιο.
ΔιαγραφήΚαλά ο Αγροφύλακας γιατί δεν ανέβηκε κι άφησε το πετ να καθαρίσει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχε Τζάκρη, Σωκράτη, Παππά, Αυγέρη κι όλο τον "αριστερό" εσμό.
Θα ήταν σε φιλικό περιβάλλον...
Ήταν κι όλοι οι ψεκασμενοι που για χρόνια έβριζαν τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν έβγαλαν κιχ
ΑπάντησηΔιαγραφήόταν τους έβγαλε ο Μητσοτάκης σε διαθεσιμότητα και τώρα πάλι τρέχουν από πίσω του;
Αυτοί που έβλεπαν το δέντρο, αλλά έκαναν ότι δε βλέπουν το δάσος;
Σας πείραξε ο Χρήστος ενώ ο δικός σας ο Γιώργος (Αθήνα μεριά) ξέρει πού είναι το ..... τιμόνι.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι και οι δυο για κλωτσιές …
ΔιαγραφήΤην Αθήνα εκπροσώπησε ο τέως υπ.του γραφείου μεταθέσεων βλέπω. Έχει όραμα ο συγκεκριμένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αγγελίδης, τόσα χρόνια την ίδια μαστίχα μασάει .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτε να την αλλάξει δεν είναι ικανός..
Ανεστη δεν είδα και ανησυχώ …
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διασωστρια Κυρια Γωγουλη με ποια θεσμικη θεση ηταν παρουσα και αναφερεται .....μεταξυ αλλων;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεσμική θέση μαϊντανού
Διαγραφή" Όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη" λέει μια παροιμία όλα για το θεαθηναι !! Αναρωτιέμαι το προεδρείο της ΠΟΠΕΚΑΒ έθεσε στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ τα προβλήματα των εργαζομένων και την υποβάθμιση της ειδικότητας του Διασώστη ?Αν τα έθεσε πήρε απαντήσεις το τι προτίθεται να κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση πάνω στα θέματα αυτά η μόνο φωτογραφίες βγήκανε
ΑπάντησηΔιαγραφή