....

....

ΠΟΕΔΗΝ: «Αδιέξοδο στο δρόμο της Υγείας»

16.11.2313:24

Θύελλα οι αντιδράσεις των υγειονομικών εξαιτίας της επικοινωνιακής επίσκεψης του Υπουργού Υγείας σε Ηράκλειο και Σητεία.

Τα προβλήματα παραμένουν κι οι υποσχέσεις επαναλαμβάνονται, δηλώνουν γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό.


Την προσωπική παρέμβαση του Πρωθυπουργού, κρίνοντας ότι η Δημόσια Υγεία και η σωτηρία της δεν είναι θέμα προσώπων αλλά Πολιτικής Κατεύθυνσης ζητά η Ένωση Εργαζομένων του Βενιζελείου.

Υπενθυμίζεται ότι ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης ανακοίνωσε την προκήρυξη 10 θέσεων γιατρών μέσα στον Δεκέμβριο, διαφόρων ειδικοτήτων, που θα αποτελούν και την πρώτη "δόση" προσλήψεων, με κίνητρα οικονομικά και εξέλιξης και την τοποθέτηση 74 ατόμων ως το τέλος του χρόνου, από τη δεξαμενή των 3.000 που προγραμματίζεται να τοποθετηθούν πανελλαδικά μέσω της προκήρυξης του 2020».


*Η Πολιτική τους δεν αλλάζει. Το σχέδιο περί ιδιωτικοποίησης της υγείας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Στην Κρήτη εκτός από το ΠαΓΝΗ τα λοιπά νοσοκομεία θα είναι θα λειτουργούν βοηθητικά. Το γνωρίζουν ότι χωρίς κίνητρα δεν θα ενισχύσουν τις δομές υγείας, απλά ξύνουν τον πάτο του βαρελιού» λένε στο Ράδιο 98.4 οι Μιχάλης Γιαννάκος και Κυριάκος Θεοδοσάκης από την ΠΟΕΔΗΝ. Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας βρίσκεται σήμερα στο Ηράκλειο συζητώντας με τους εργαζόμενους τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.


neakriti.gr

1 σχόλιο:

  1. Πού είναι οι σχολιαστές; Εκπαιδεύεστε στα πτητικά, ω επιστήμονες; Στον αγώνα για το 500ρικο όλοι;
    Καλά σας την έφερε η ποπ ΕΚΑΒ. Για τις τσέπες που θα καταλήξουν τα χιλιάρικα του προγράμματος έχει κανείς καμιά ιδέα;
    Ξέρω ξέρω, όχι εξιτήρια και δευτερογενείς στο ΕΚΑΒ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.