....

....

Γυναικοκτονία στου Αγίους Αναργύρους: Ο Νότης Μηταράκης δικαιολογεί τη στάση του αστυνομικού

Ο βουλευτής της ΝΔ, υποστήριξε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι ο αστυνομικός, ευτυχώς που δεν έβγαλε το όπλο του και δεν πυροβόλησε γιατί θα τον κατήγγειλε ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για αστυνομική βία.


03/04/2024, 21:30

Ανατριχιαστικά τα όσα υποστήριξε ο Νότης Μηταράκης για την γυναικοκτονία  μπροστά στο αστυνομικό τμήμα στους Αγίους Αναργύρους , και  στον αστυνομικό φρουρό, ο οποίος ήταν μέσα στο φυλάκιο και παρακολούθησε αμέτοχος τη δολοφονία της Κυριακής σε απόσταση 2 μέτρων, ενώ μόλις της είχαν αρνηθεί βοήθεια και προστασία. Ωστόσο ο Νότης Μηταράκης θεωρεί ότι αν ο αστυνομικός  πυροβολούσε, η αντιπολίτευση θα κατηγορούσε την κυβέρνηση για αστυνομική βία.

«Φανταστείτε ο φρουρός που ήταν στο τμήμα να είχε βγάλει το όπλο του πριν ο δράστης μαχαιρώσει την άτυχη γυναίκα και να τον είχε πυροβολήσει. Πιθανότατα σήμερα θα μιλούσε η αντιπολίτευση για ακραία αστυνομική βία, θα είχε προφυλακιστεί ο αστυνομικός και θα κινδύνευε να περάσει τη ζωή του στη φυλακή».

Και συμπλήρωσε: «Είναι λοιπόν ένα κρίσιμο ζήτημα που αυτή η στυγερή δολοφονία, αυτό το ακραίο περιστατικό, θα πρέπει να μας κάνει να αναστοχαστούμε για το πως θέλουμε η Αστυνομία να μπορεί να αντιμετωπίσει περιστατικά βίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.