Μπράβο Γιώργο!!
Έγκυρη ενημέρωση για όσους έχουν ανοιχτούς ορίζοντες…Βέβαια να ευχαριστήσουμε και τα φασιστάκια που(μαζοχιστικά) μπαίνουν για να ρίξουν τη χολή τους.
Μπράβο Γιώργο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγκυρη ενημέρωση για όσους έχουν ανοιχτούς ορίζοντες…Βέβαια να ευχαριστήσουμε και τα φασιστάκια που(μαζοχιστικά) μπαίνουν για να ρίξουν τη χολή τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή