....

....

Εργαζόμενοι "ΟΑΕΔ -4000". Με " υπηρεσιακές διορθώσεις" (;) συνεχίζεται η ΠΑΡΑΝΟΜΊΑ ο ΕΜΠΑΙΓΜΌΣ και η ΚΟΡΟΪΔΊΑ. ΕΔΏ και ΤΏΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΛΎΣΗ.



 


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.