....

....

ΕΚΑΒ – Αγρίνιο: Με 50άρηδες το προσωπικό- Προβληματίζει η μη ανανέωση του προσωπικού

 16 Φεβ 2025 | 18:28

Η αύξηση των επιχειρησιακών δυνατοτήτων του ΕΚΑΒ είναι ζωτικής σημασίας για την κοινωνία στο Αγρίνιο και αξίζει κάθε ευρώ που δαπανάται για την προστασία της ζωής και τη δημόσια υγεία!

Στο πλαίσιο αυτό έδωσε το «πράσινο φως» για την ενίσχυση του στόλου και του εξοπλισμού του ΕΚΑΒ Δυτικής Ελλάδας η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας. Συγκεκριμένα, εγκρίθηκε η προμήθεια μέσω ΕΣΠΑ 15 νέων ασθενοφόρων, 4 κινητών μονάδων, καθώς και σύγχρονου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, συνολικού προϋπολογισμού 2.220.840 ευρώ.

Πέραν του σημαντικού αυτού γεγονότος που θα αναβαθμίσει τις υπηρεσίες του ΕΚΑΒ στην περιοχή μας και αναμένουν με χαρά όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου, οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ φαίνεται να έχουν την ίδια ίσως και μεγαλύτερη ανάγκη για την έλευση «νέου αίματος», νέου ηλικιακά προσωπικού. Ενδεικτικό στοιχείο είναι ότι στο ΕΚΑΒ Αγρινίου ο μέσος όρος της ηλικίας των εργαζομένων είναι άνω των 50 ετών και αυτό δυσκολεύει ήδη την καταπονημένη καθημερινότητα τους.

Η Πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΕΚΑΒ Αγρινίου, Βασιλική Σταυροπούλου, μιλώντας στη «Σ» τόσο για τα νέα ασθενοφόρα όσο και για την ανάγκη έλευσης επιπλέον προσωπικού και μάλιστα νεότερου επεσήμανε:

«Με ποσό ύψους 2.220.840 ευρώ από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2021-2027» χρηματοδοτεί η Περιφέρεια την προμήθεια 15 νέων ασθενοφόρων και 4 κινητών μονάδων, με πλήρη ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό από το ΕΚΑΒ Δυτικής Ελλάδας.
Δεν έχουμε ακόμη την ενημέρωση για την κατανομή των ασθενοφόρων, αλλά είναι σημαντικό να αποκτήσουμε νέα οχήματα. Τα ασθενοφόρα αυτά αποτελούν εργαλεία για τη δουλειά μας, αλλά και για την υγεία του εκάστοτε συνανθρώπου μας που καλεί το ΕΚΑΒ.
Υπάρχει ανάγκη για νέα ασθενοφόρα, διότι αυτά που διαθέτουμε μπορεί να είναι συντηρημένα, αλλά διαθέτουν πολλά χιλιόμετρα και είναι παλιά.

Στην περιοχή του Αγρινίου μάλιστα έχουμε ιδιαίτερη ανάγκη για νέα ασθενοφόρα, διότι καλύπτουμε και άλλες όμορες περιοχές λ.χ. Αμφιλοχία ή ακόμη και το Μεσολόγγι όταν υπάρχει ανάγκη. Συνεπώς, έχουμε ένα λόγο επιπλέον να αναμένουμε τα νέα αυτά οχήματα.
Στην περιοχή ευθύνης του ΕΚΑΒ Αγρινίου διαθέτουμε 3 ασθενοφόρα το πρωί, 3 το απόγευμα και επίσης 3 τη νύχτα, καλύπτονται δηλαδή οι βάρδιες, αλλά έχουμε ανάγκη από την έλευση επιπλέον προσωπικού, ώστε να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους συνανθρώπους μας.

Δεν έχουμε αυτή την στιγμή μεγάλη αναμονή χρόνου χάριν στο φιλότιμο των συναδέλφων. Ζητούμε όμως συνεχώς την έλευση προσωπικού, διότι ο μέσος όρος της ηλικίας των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ στην περιοχή μας είναι άνω των 50 ετών. Η δουλειά επίσης είναι δύσκολη τόσο λόγω του βάρους που σηκώνουμε συνέχεια, όσο λόγω των συνθηκών, λόγω του κυλιόμενου ωραρίου κλπ. Γι’ αυτό χρειαζόμαστε νέο αίμα στην δουλειά μας.

Δεν υπάρχει ιδανικός αριθμός εργαζομένων που πρέπει να έρθει στην περιοχή μας για την στελέχωση της υπηρεσίας μας, αλλά όσο περισσότερα άτομα είμαστε είναι καλύτερα και για εμάς τους εργαζομένους και κυρίως για τους πολίτες. Λέω πως δεν υπάρχει ιδανικός αριθμός για να στελεχωθεί η υπηρεσία μας, διότι μπορεί λ.χ. μια βάρδια να κυλίσει ομαλά και σε μια άλλη βάρδια να μην προλαβαίνουμε τα περιστατικά και τα 3 ασθενοφόρα. Το μόνο σίγουρο είναι πως κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξυπηρετήσουμε το γρηγορότερο τους συμπολίτες μας, που μας καλούν και έχουν ανάγκη διακομιδής και αυτό πρέπει να το γνωρίζει ο κόσμος».

Κων. Χονδρός

 

sinidisi.gr 

10 σχόλια:

  1. Όλα καλά παιδιά, δεν διαφερεται σε κάτι από την υπόλοιπη Ελλάδα, κόψτε λίγο τις πολύ μήνες καλύψεις και την απαίτηση να πηγαίνετε με το ζευγάρι σας υποχρεωτικά και όλα καλά θα πάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν συμβαίνει όντως να μετακινούνται εργαζόμενοι σε άλλες περιοχές αλλά να μην το καταγγέλει το σωματείο, ενώ καταγγέλει την υποστελέχωση, κάπως πρέπει να το δουν τα μέλη εκεί πέρα

      Διαγραφή
    2. Εσυ γιατί κάτι μου λέει ότι εισαι μια κοντή μαϊμού και είσαι γραμμένη στο σωματείο Αθηνών ; Και κάνει κριτική στο σωματείο Αγρινίου χωρίς να είσαι μέλος ..;

      Διαγραφή
    3. Ότι και να είναι, αυτό εμ τις μετακινήσεις βρωμάει.

      Διαγραφή
    4. Και τι σημαίνει αυτό ; Αν ο καθένας πηγαίνει από την πίσω πόρτα και κανονίζει να Πάει κάλυψη για τα χρήματα φταίει η πρόεδρος του σωματείου ; ή το κάθε γλυφτάκι ;

      Διαγραφή
    5. Όχι βέβαια, αλλά πρέπει να καταγγέλλεται το θέμα. Όλοι αυτοί οι τουρίστες υπονομεύουν το έργο των σωματείων. Ο εκάστοτε πρόεδρος και σωματείο κάνουν αγώνα και αυτοί από πίσω περιμένουν πότε θα έρθει το καλοκαίρι για να κάνουν παιχνίδι γράφοντας στα παλιά τους παπούτσια τους πάντες. Υπονομεύουν τις θέσεις εργασίας των διασωστών που είναι εκτός δουλειάς, υπονομεύουν το έργο των σωματείων, υπονομεύουν και τη λειτουργία του τομέα τους. Υπάρχουν και σωματεία που είναι κομμάτι αυτής της σάπιας κατάστασης με τις μετακινήσεις, όπως η περίπτωση που έγινε φόρα παρτίδα εισήγηση στο υπουργείο για να εργαστούν οι μαθητές με το πρόσχημα της Χαλκιδικής. Κακά τα ψέματα, στήθηκε μια κατάσταση με τις μετακινήσεις και όποιος την εξυπηρετεί είναι κομμάτι της, είτε άθελα, είτε από οικονομική ανάγκη, είτε βάζει πλάτη συνειδητά σε αυτό το κόλπο.

      Διαγραφή
  2. Σιγά μην προέχει ο ασθενής και η άμεση διακομιδή του στο νοσοκομείο, πλέον αυτο έχει αλλάξει και προέχει η εκπαίδευση του κοινού, πολλές φορές μάλιστα σε βάρος των ασθενών που χρήζουν τις υπηρεσίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το κάθε μικρό σωματείο σας πείραξε. Όταν βγαίνουν πρόεδροι μεγάλων σωματείων και καταγγέλλουν υποστελέχωση ενώ έχουν αδειάσει οι πόλεις τους όχι από καλύψεις αλλά από μετακινήσεις ημετέρων στις ιδιαίτερες πατρίδες τους 2-3 χρόνια συνεχόμενα τωρα, τους λέτε και μπράβο. Να το κοιτάξετε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως σιγά σιγά αναδεικνύεται ο λόγος που η διοίκηση δεν κάνει προσλήψεις ή έστω και αυτές είναι ελάχιστες στον αριθμό; Μήπως οι αυξημένες και επείγουσες ανάγκες δεν είναι και τόσο αυξημένες και επείγουσες αλλά φαίνονται έτσι από το ότι δεν υπάρχει πουθενά κόσμος;

      Διαγραφή

Από το Blogger.