Άδωνις: Αν πιστεύει το 80% ότι υπάρχει συγκάλυψη, κάνει λάθος – «Δεν είναι μόνο τα Τέμπη στην Ελλάδα» (video)
Προφανώς, είναι ο γιαλός που είναι στραβός, όχι το καράβι που έχει πάρει κλίση...
20/02/2025 | 08:58
Σε αυτήν τη δύσκολη, ομολογουμένως, συγκυρία για την κυβέρνηση, όπου καθημερινά σχεδόν έρχονται στο φως διόλου κολακευτικές αποκαλύψεις για τους χειρισμούς της στην υπόθεση των Τεμπών, ενώ επίκειται και η συμπλήρωση δύο ετών από το σιδηροδρομικό έγκλημα, κάποια στελέχη της Νέας Δημοκρατίας έχουν… λουφάξει στη γαλαρία, αποφεύγοντας τις πολλές δημόσιες εμφανίσεις. Ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν είναι μεταξύ αυτών.
Ο υπουργός Υγείας εμφανίστηκε χθες στον τηλεοπτικό σταθμό Action 24 για να υπερασπιστεί με πάθος, αλλά και με προκλητική ρητορική, την κυβέρνηση, καταλογίζοντας τα πάντα σε όλους τους άλλους, εκτός φυσικά από την κυβέρνηση.
Α, με μία εξαίρεση: το μόνο που βρήκε να πει σαν (ο Θεός να την κάνει) αυτοκριτική ο Άδωνις Γεωργιάδης ήταν ότι έχουν γίνει “επικοινωνιακά λάθη” από την κυβέρνηση, γιατί “αυτή η πολύ ήπια τακτική μας και πολύ πολιτισμένη και η αστική ευγένεια δεν μπορεί σε αυτή την περίπτωση να λειτουργήσει”, όπως εξήγησε.
Ναι, αλλά τι μπορεί να πει κανείς για το 80% των πολιτών που πιστεύουν πως στην υπόθεση των Τεμπών υπάρχει συγκάλυψη από την πλευρά της κυβέρνησης; Ε, και σε αυτό ο Άδωνις Γεωργιάδης έχει την απάντηση: “Εάν πιστεύει το 80% ότι υπάρχει συγκάλυψη κάνει λάθος”. Προφανώς, είναι ο γιαλός που είναι στραβός, όχι το καράβι που έχει πάρει κλίση.
Μάλιστα, πήγε ένα βήμα παραπέρα και κατηγόρησε την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου, ότι “έχει κάνει ότι μπορεί για να μη ξεκινήσει η δίκη” και “εάν κάποιος φταίει για τη συγκάλυψη είναι αυτή”.
Παράλληλα, εμφανίστηκε ενοχλημένος με τη δημοσιότητα του τελευταίου διαστήματος για το έγκλημα στα Τέμπη, μάλλον γιατί θα προτιμούσε να μιλάει για πιο ευχάριστα θέματα και δεν τον αφήνουν οι εξελίξεις. “Δεν είναι μόνο τα Τέμπη στην Ελλάδα, έχει και άλλα θέματα να συζητήσουμε”, ανέφερε και συμπλήρωσε ότι “δε μιλάμε για την ανεργία, δεν μιλάμε για τις επενδύσεις, δεν μιλάμε για την οικονομία, για τον τουρισμό, την υγεία και την εξωτερική πολιτική”. Μάλιστα, κατά τον ίδιο “αν συνεχιστεί αυτή η κουβέντα η Ελλάδα θα αποτρελαθεί”.
Δεν υπάρχουν σχόλια