Την περασμένη Πέμπτη σ΄ ένα ταξίδι με αυτοκίνητο από τη Θεσσαλονίκη στη Λάρισα και στη συνέχεια κατά την πολύωρη παραμονή μας στο Δικαστικό Μέγαρο, έγινα η σκιά μερικών συγγενών θυμάτων του εγκλήματος των Τεμπών.