Εξοργιστικές εικόνες στην Ξάνθη – Μεταφέρουν ασθενή με πλαστική καρέκλα σε φορτηγάκι [ΒΙΝΤΕΟ]
![karotsaki-1 Εξοργιστικές εικόνες στην Ξάνθη – Μεταφέρουν ασθενή με πλαστική καρέκλα σε φορτηγάκι [ΒΙΝΤΕΟ]](https://www.xanthinea.gr/wp-content/uploads/2025/02/karotsaki-1-696x364.jpg)
20 Φεβρουαρίου 2025
Εξοργιστικές και… τριτοκοσμικές είναι οι εικόνες που φέρνει στο φως της δημοσιότητας το XanthiNea.gr, με τα όσα εκτυλίχθηκαν στην προσπάθεια μεταφοράς μιας άρρωστης γυναίκας που έχει υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο και ταλαιπωρείται το τελευταίο διάστημα.
Οι εικόνες εκτυλίχθηκαν την Πέμπτη (20/02) στο Κέντρο Υγείας Αβδήρων, και όπως καταγγέλλουν οι συγγενείς της γυναίκας, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού του ΚΥ και τις δικές τους, δεν κατέστη εφικτό να έρθει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ ώστε να μεταφέρει την ηλικιωμένη γυναίκα στο σπίτι της.
Το χρονικό
Όλα ξεκίνησαν το πρωί της Πέμπτης, όταν η ηλικιωμένη γυναίκα – που είχε υποστεί πριν από λίγο καιρό εγκεφαλικό επεισόδιο και πλέον ταλαιπωρείται με διάφορα προβλήματα υγείας – παρουσίασε επιπλοκές στην υγεία της και οι συγγενείς της κάλεσαν στο ΕΚΑΒ ώστε να τη μεταφέρουν στο Νοσοκομείο. Όπως αναφέρουν ωστόσο οι συγγενείς, η απάντηση που έλαβαν ήταν πως δεν υπήρχε διαθέσιμο ασθενοφόρο.
Στο σπίτι της γυναίκας έσπευσε προσωπικό από το ίδιο το Κέντρο Υγείας Αβδήρων, το οποίο παρέλαβε την ηλικιωμένη γυναίκα και τη μετέφερε στο ΚΥ ώστε να υποβληθεί στις απαραίτητες εξετάσεις, υπό τον φόβο ότι περνούσε δεύτερο εγκεφαλικό επεισόδιο. Η περιπέτεια για την ηλικιωμένη ωστόσο και η… Οδύσσεια για τους συγγενείς δεν τελείωσε μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων, καθώς η ασθενής έπρεπε να μεταφερθεί εκ νέου στο σπίτι, ωστόσο όταν εκλήθη ξανά το ΕΚΑΒ η απάντηση που έλαβαν οι συγγενείς ήταν η ίδια.
Η γυναίκα τελικώς, τοποθετήθηκε σε μια… πλαστική καρέκλα και μεταφέρθηκε στο σπίτι της με ένα φορτηγάκι, το οποίο επιστράτευσαν οι συγγενείς. Οι ίδιοι, θέλησαν να αναδείξουν το εν λόγω ζήτημα θίγοντας τα κακώς κείμενα της δημόσιας Υγείας στην περιοχή – καθώς όπως ενημερώθηκαν δεν είναι το πρώτο περιστατικό που αντιμετωπίζει προβλήματα αντίστοιχου τύπου που αφορούν το κομμάτι της διακομιδής – ενώ ταυτόχρονα εκφράζουν τις ευχαριστίες τους προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ΚΥ Αβδήρων για τις φιλότιμες προσπάθειες τους αλλά και την εξυπηρέτηση που τους παρείχαν.
Τι έγινε ρε σεις η σύμβαση του νοσοκομείου Ξάνθης με το ιδιωτικό ασθενοφόρο που είναι; καλά να πάθει κι η γιαγιά κι όλο της το σοι. Δεν θέλαν δημόσια υγεία, δεν χρειαζόταν να ενισχυθεί το ΕΚΑΒ. Θέλαν ιδιώτες να μπουν παντού. Καλή τύχη και με τη νέα νομοθεσία που επιτρέπει στο κράτος να αγοράζει υπηρεσίες ιδιωτικών ασθενοφόρων και για τα επείγοντα περιστατικά. Την επόμενη φορά ο γιός της γιαγιάκας θα καλεί για τον εαυτό του ασθενοφόρο για κανένα τροχαίο και θα περιμένει να πάει ο.....ιδιώτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλεια. Κούλη θέλατε. Γίδια.
Η συλλογιστική σου είναι εντελώς όπως σε βολεύει. Γι'αυτό δεν πείθετε στο θέμα αυτό
ΔιαγραφήΔεν υπήρχε εκεί κανένας επειγοντολόγος με φιατάκι να διακομίσει τη γιαγιά; Καταγγέλλω την υποβάθμισης της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και του επιχειρείν στο νομό Ξάνθης.
ΔιαγραφήΕσύ άσε τις καταγγελίες και βρες γκόμενα γιατί από το κέρατο σου σάλεψε εργατοπατέρα.
ΔιαγραφήΕπειγοντολογογε.. άνοιξε παράρτημα πάνω.. Έχει ψωμί ο νόμος Ξάνθης.
Διαγραφήhttps://www.ekabsfika.gr/2023/12/blog-post_445.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα ούτε στρατό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συλλογιστική των γαλάζιων ακριδων είναι η καλύτερη. ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ. (στα παλιά μας τα παπούτσια πόσο θα κοστίσει στο κράτος, αν θα είναι ποιοτικό, αν το προσωπικό θα έχει εμπειρία) Κάποτε οι παλιοί εκαβίτες έλεγαν το επείγον δεν μπορεί ποτέ να το πάρει ο ιδιώτης, είναι πολύ δαπανηρό. ΧΑΧ ΧΑ ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΑπάντησηΔιαγραφήόσο βελτιώθηκε η κατάσταση τώρα που η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ, η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ έγιναν ιδιωτικά για 2 δεκάρες. Απολαμβάνουμε καλές και φθηνές υπηρεσίες (ε?οχι?). Ετσι γινεται και το ΕΚΑΒ. Προβληματικό το ΕΚΑΒ, αργεί το ΕΚΑΒ, σαπακια τα ασθενοφόρα. Παρτε τωρα καλό και φθηνό ιδιώτη. Και βγάλτε από το στρώμα τα ευρώ. ΖΩΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσείς ΕΚΑβίτες βάλτε τα παιδάκια σας με μπλοκάκι στα ιδιωτικά ασθενοφόρα να δουλέψουν. Κι ετοιμάστε και την συνταξη σας να ταιζετε τα παιδιά σας.
Να υπενθυμίσουμε εδώ και τον βρώμικο ρόλο της ΠΟΠ ΕΚΑΒ, που στο όνομα του επείγοντος και καλά, έστρωσε το χαλί για την είσοδο των ιδιωτών. Στη μισή Ελλάδα σίγουρα, εκεί που έχει τα κουμάντα. Τώρα τα εξιτήρια, το επείγον σιγά σιγά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρώμικοι.
Η μισή; Τόσα χρόνια στην Αθήνα που δήθεν τα θέλατε ποιοι αλωνιζουν στα εξιτήρια ρε καθαρέ; Τι κάνουν τόσα ιδιωτικά ασθενοφόρα στους δρόμους, από πού παίρνουν άδεια λειτουργίας για τις προδιαγραφές; Συνέχισε τις εξυπνάδες. Έχετε μεγάλο πόνο με την ΠΟΠΕΚΑΒ ορισμένοι αλλά να ξέρετε ότι σας μαρτυρανε.
Διαγραφή