....

....

Το ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης χρήζει άμεσης βοήθειας










15 σχόλια:

  1. Έτοιμοι όλοι για Χαλκιδική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω εκεί στο υπουργείο Παιδείας να λάβουν σοβαρά υπόψη το έγγραφο σας και να αποφασίσουν αντί για 5ημερες εκδρομές να στείλουν τους μαθητές εναλλάξ για 5ημερες βάρδιες, με αυτό τον τροπο θα βγαίνουν περισσότερες βάρδιες ανά ημέρα και θα μπορείτε παράλληλα να καλύψετε και την Χαλκιδική με ότι αυτό συνεπάγεται. Έτσι με ένα σμπαρο 2 τριγωνια. Μην καθυστερειτε, το καλοκαίρι έρχεται, γρήγορα γρήγορα τις προτάσεις σας εγγράφως στο υπουργείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο τα μπέρδεψε τα πράγματα με αυτό η διεύθυνση και το γραφείο εκπαίδευσης. Κυκλοφόρησε έγγραφο σε αυστηρό τόνο για τους εκπαιδευόμενους. Μεταξύ άλλων οι οδηγίες λένε ότι οι εκπαιδευόμενοι δεν είναι εργαζόμενοι και σε καμία περίπτωση δεν τους ανατίθενται αρμοδιότητες που δεν τους αναλογούν.
      Όποιος μπορεί να λύσει το γρίφο της Θεσσαλονίκης κερδίζει μια δωρεάν είσοδο στη blu sky.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το έγγραφο βγήκε γιατί υπήρξε κάποιο περιστατικό που έκανε ΕΔΕ η διευθύντρια . Η διευθύντρια ρώτησε λοιπόν τι έγινε στο περιστατικό και η απάντηση ήταν
      δεν ξέρω κυρία διευθύντρια εγώ έβλεπα την Πολυχρονοπούλου που που έβλεπε την Γιαδιγιαρογλου που μιλούσε με την Ξανθοπούλου .

      Διαγραφή
  3. Το έγγραφο αποδεικνύει την πετυχημένη πορεία στην υγεία και στο ΕΚΑΒ της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργού Άδωνι Γεωργιάδη.
    Θυμηθείτε την επίσκεψη στις εγκαταστάσεις πριν λίγο καιρό, με τι χάρη τους επιθεώρησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτι μου λέει ότι η επόμενη πίστα είναι..... Θέσεις γραφείου στη Χαλκιδική για τους καλοκαιρινούς μήνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν πάτε καθόλου καλά, να πείτε πόσοι λείπουν κάθε μήνα στα νησιά, πια νησιά έχετε πάρει αγκαζε, αλλάζει ο ένας τον άλλον, και τι απαιτήσεις έχετε να βάλει στην Αθήνα, πόσοι να φεύγουν κάθε μήνα
    Φυσικά η Χαλκιδική είναι εκτός ημερήσιας διάταξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ανακοίνωση της Θεσσαλονίκης, σχολιάζουμε Θεσσαλονίκη. Τα ίδια ισχύουν και για τα νησιά. Παιχνίδι να γίνεται, μας πήρανε χαμπάρι εκτός ΕΚΑΒ και υπάρχουν ζόρια.

      Διαγραφή
    2. Την Θεσσαλονίκη σχολιάζουμε, λείπει κόσμος λένε. Και απλά είπα στα νησιά στέλνουν; Και πόσους κάθε μήνα. Αν πχ
      ...στέλνουν 20ατομα να το πρόβλημα, 10 σε αναρρωτική, δέκα στα γραφεία, δέκα σε εργατικό ατύχημα, δέκα σε εκπαίδευση....

      Διαγραφή
    3. Να σε βάλουμε ρε στο υπουργείο να λύσεις το πρόβλημα της υποστελεχωσης των υπηρεσιών. Κρίμα που είσαι εδώ .

      Διαγραφή
  6. Βαρεθήκαμε να σας διαβάζουμε να ζητάτε προσωπικό, απορούμε εάν ακόμη δεν καταλάβατε ότι σας κοροϊδεύουν ή το καταλάβατε και απλά εσείς κοροϊδεύετε εμάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ταξιδιωτικό γραφείο της Θεσσαλονίκης ζητάει προσωπικό. Για να δουλεύει στην πόλη, να ταξιδεύουν τα βύσματα. Αυτοί που μαζί με την ανεγκέφαλη κατέστησαν τους μαθητές άμισθους εργαζόμενους. Άλλα βλήματα και οι μαθητές..

      Διαγραφή
    2. Ναι αλλά οι πίνακες επικουρικών έχουν θέσεις για Χαλκιδική. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας για τους λίγους που θα μετακινηθούν. Στα νησιά τον κύριο λόγο τον έχουν αλλά travel office οπότε... πώς σας την έφεραν έτσι;

      Διαγραφή
  7. Βρε παιδιά εσείς περάσατε σε καταγγελία και τους αριστερούς επαναστάτες της ΠΟΠΕΚΑΒ . Αντε και σανότερα βρε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.