Αρχισαν τα όργανα στον ΣΥΡΙΖΑ: Ο Γκλέτσος καλεί τον Φάμελλο «να ξυπνήσει»


Κακό χωριό τα λίγα σπίτια, λένε. Και αυτό φαίνεται να ισχύει και για τον ΣΥΡΙΖΑ, που υποτίθεται ότι θα έκανε ένα νέο ξεκίνημα μετά την καθαίρεση του Στέφανου
Κασσελάκη και την ανάδειξη του Σωκράτη Φάμελλου στην αρχηγία, αλλά από
τη μία υποαποδίδει στις δημοσκοπήσεις, από την άλλη αναλώνεται σε
άναρθρες κραυγές αντιπολιτευτικού λόγου χωρίς αντίκρισμα και από την
τρίτη βλέπει τον Αλέξη Τσίπρα να φεύγει για την Αμερική, ελπίζοντας ότι
το rebranding θα ολοκληρωθεί εγκαίρως ώστε να δημιουργήσει έναν πολιτικό
φορέα, για τον οποίο ήδη μιλούν τα μέσα ενημέρωσης που τον στηρίζουν.
Το κλίμα γενικότερου προβληματισμού για το πού πάει ο ΣΥΡΙΖΑ των 26
βουλευτών, της δημοσκοπικής καχεξίας και της αδυναμίας να υπάρξει έστω
μια συμπόρευση με τους πρώην συντρόφους της Νέας Αριστεράς, ανέδειξε, με
τον τρόπο του, ο Απόστολος Γκλέτσος.
Ο κ. Γκλέτσος δεν είναι μια τυχαία προσωπικότητα στο σύμπαν της
Κουμουνδούρου. Υπήρξε δήμαρχος Στυλίδας, ενθουσιώδης κλακαδόρος του κ.
Τσίπρα –το 2023 φώναζε «να ’τος, να ’τος, ο Πρωθυπουργός» στον κ. Τσίπρα
αλλά δεν πήγε καλά αυτό, καθώς ο τελευταίος συνετρίβη παίρνοντας
17,8%–, ενώ τον Νοέμβριο του 2024 έφτασε να είναι και υποψήφιος για την
αρχηγία του ΣΥΡΙΖΑ, παίρνοντας το 1,99% των ψήφων.
Αυτός λοιπόν ο πολιτικός έριξε την πρώτη προειδοποιητική πιστολιά το
Σαββατοκύριακο με στόχο τον κ. Φάμελλο.
«Πρόεδρε, σύντροφε, Σωκράτη Φάμελλε, παίρνω την πρωτοβουλία να σου πω
“ξύπνα” και δες τι γίνεται και επιτέλους, έλα στο ύψος των περιστάσεων»,
έγραψε στην πλατφόρμα X, απευθυνόμενος στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, τον
οποίο μόνο που δεν περιέγραψε ως κοιμισμένο. Μάλιστα σε σχόλιο επί της
ανάρτησης, ο κ. Γκλέτσος επανήλθε και υπογράμμισε ότι αυτό ήταν το
«πρώτο δημόσιο καμπανάκι» προς την ηγεσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια