....

....

Σ' αυτήν την πόλη καλύτερα να είσαι (λαθρο)μετανάστης παρά πλήρωμα του ΕΚΑΒ.

12 Φεβρουαρίου 2025

Εντύπωση έχει προκαλέσει στους κατοίκους της Αλεξάνδρειας τις τελευταίες ημέρες, η εικόνα του ασθενοφόρου του κέντρου υγείας της Αλεξάνδρειας, να βρίσκεται σε διάφορα σημεία της πόλης.

Το ρεπορτάζ που έγινε, δυστυχώς είναι για γέλια ή αν θέλετε για κλάματα. Οι άνδρες που απαρτίζουν το πλήρωμα, είναι δεκαεπτά για να καλύπτουν σε 24ωρη βάση τις ανάγκες που υπάρχουν, όχι μόνο στον δήμο της Αλεξάνδρειας αλλά και στην ευρύτερη περιοχή, αφού πολλές φορές ασθενοφόρο από το κέντρο υγείας αναγκάζεται να μεταβεί σε περιοχές όπως είναι τα Γιαννιτσά ή και η Χαλκηδόνα.

Για κακή τους τύχη, αυτόν τον καιρό γίνονται εργασίες ενεργειακής αναβάθμισης, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει χώρος για τους άνδρες των πληρωμάτων ή καλύτερα δεν έχει προβλεφθεί καν κάτι τέτοιο και αναγκάζονται να τριγυρίζουν από γραφείο σε γραφείο.

Εδώ και αρκετό καιρό, απευθύνθηκαν σε υπεύθυνους του δήμου, ώστε να δημιουργηθεί ένας χώρος, για να αποτελεί την βάση τους και να μην μπλέκονται στα πόδια ασθενών και γιατρών, αλλά και των εργατών που δουλεύουν στο κέντρο υγείας.

Φαίνεται όμως πως κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να γίνει, παρ' όλο που υπάρχουν αρκετοί άδειοι χώροι που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν, με αποτέλεσμα οι βάρδιες να αναγκάζονται να κάθονται στην κυριολεξία στον δρόμο.

Τελικά, σε αυτήν την πόλη είναι προτιμότερο να είσαι λαθρομετανάστης, για να σε έχουν στα ώπα ώπα, με το δωμάτιο σου, το φαγητό σου και ότι άλλο χρειαστείς.

Και μην πει κανείς για μετανάστες, αφού οι χώρες που προέρχονται κάποιοι από τους φιλοξενούμενους, ούτε καν έχουν ακούσει για πόλεμο.

Αλίμονο μην σου τύχει να είσαι Εκαβίτης, γιατί τότε θα χρειαστεί και το οχτάωρο της εργασίας σου να κάνεις και στον δρόμο να κάθεσαι. Και όχι μια οποιαδήποτε εργασία, αλλά αυτήν που έχει άμεση σχέση με την ανθρώπινη ζωή.

Μόνο ντροπή για τις εικόνες των συνθηκών εργασίας εν έτει 2025 των επαγγελματιών υγείας στην Αλεξάνδρεια.


anepikairos.gr

5 σχόλια:

  1. Ντροπή!!! Όχι που δεν υπάρχει χώρος για τους διασώστες, αλλά που αναπαράγετε/εργαλειοποιείτε την ξενοφοβική ρητορική. Κι είστε υποτίθεται και αριστεροί. Ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί ρε μπουφο ; Ψέματα είναι ; Να πας να δουλέψεις σε άλλη χώρα που δεν τα εργαλειοποιουν.

      Διαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι ότι ταλαντεύτηκα αρκετά για το αν θα έπρεπε να το ανεβάσω λόγο της ξενοφοβίας, είναι σίγουρα από υπάλληλο του ΕΚΑΒ, αλλά μετά σκέφτηκα γιατί όχι, αφού αυτοί ήμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλα ζητούν στον νότο αλλά στον βορρά, άλλα ανατολικά και άλλα δυτικά. Μια υπηρεσία με διαφορετικό μπουσουλα, αμοιβές διακομιδες, σήματα, κανόνες και τρόπο λειτουργίας ανά παράρτημα. Κάθε μέρα γίνεται πιο έντονο, πιο εμφανές και ποικίλει με τρόπο απαράδεκτο ανά περιοχή.
    Τελευταίο κερασάκι στην τούρτα οι προκαταβολές για τρέχοντα έξοδα στα πληρώματα που έφυγαν εκτάκτως για τους σεισμούς στα . νησιά. Αυτοί τρώνε....και οι αλλοιυ τρώμε από τα ρούχα τους.
    Ας τοποθετηθούν τώρα τα παπαγαλάκια που τα ξέρουν όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο αριστερός επαναστάτης συνδικαλιστής της Βέροιας που είναι να υπερασπιστεί με αλληλεγγύη τους αδύναμους μετανάστες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.