....

....

Άδωνις Γεωργιάδης Στα Γραφεία της Νέας Δημοκρατίας, κόψαμε την βασιλόπιτα της ΔΑΚΕ.

Χθες στα Κεντρικά Γραφεία της Νέας Δημοκρατίας, παρουσία της Γραμματέως της Πολιτικής μας Επιτροπής Μαρία Συρεγγέλα - Maria Syrengela με τον Marios Themistocleous κόψαμε την βασιλόπιτα της ΔΑΚΕ. Η ΔΑΚΕ αποτελεί στα Νοσοκομεία του ΕΣΥ την μοναδική συνδικαλιστική δύναμη με λογική αλλά και μαχητικότητα. Τους εύχομαι στις Εκλογές που έρχονται τον Μάρτιο να έχουν μεγάλες νίκες
Εδώ η ομιλία μου όπως την μετέδωσα σε live https://www.facebook.com/share/v/1EFsib3EFJ/?mibextid=wwXIfr



4 σχόλια:

  1. Ε ρε κάτι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ. Μαθαίνω ότι ο καπετάν Γιώργης βρήκε το φλουρί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλοι οι καλοί άνθρωποι μαζεμένοι σε μια αίθουσα και εμείς τα... ανθρωπάκια έξω στο πεζοδρόμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η στελεχάρα της Λάρισας έλειπε ρε παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτός ο συνδικαλιστης θα πάει να διεκδικήσει για τους εργαζόμενους ; Είστε μακριά νυχτωμένοι … μόνο για την πάρτη του …

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.