....

....

ΝΤΟΡΑ: Με ΝΔ μόνο το ηφαίστειο της Σαντορίνης δεν έχει εκραγεί - ΚΥΡΙΑΚΟΣ: Hold My Beer

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.