Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025
Μετά από 6 χρόνια η ΝΔ θέλει να "σπάσει το απόστημα του ΟΠΕΚΕΠΕ". Γιατί δεν μαζεύονται σε ένα δωμάτιο μεταξύ τους;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου