Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Μετά από 6 χρόνια η ΝΔ θέλει να "σπάσει το απόστημα του ΟΠΕΚΕΠΕ". Γιατί δεν μαζεύονται σε ένα δωμάτιο μεταξύ τους;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου