....

....

Μητσοτάκης: " Δεν είναι ότι ΔΕΝ θέλουμε να πάρουμε Νοσηλευτές, είναι ότι ΔΕΝ βρίσκουμε (!!). Κάνουμε Προκηρύξεις και ΔΕΝ έρχονται.." ΨΕΥΤΗΣ όπως πάντα...

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.