
Στην αναφορά έβγαλαν οι Ράδιο Αρβύλα τις επιδοτήσεις (16.000 ευρώ) από τον αμαρτωλό ΟΠΕΚΕΠΕ στον ίδιο τον Πρωθυπουργό ενώ το σκάνδαλο έχει πνίξει όλη την Ελλάδα και η χώρα έχει διασυρθεί στην Ευρώπη. Παράλληλα η σατιρική εκπομπή που τσακίζει κόκκαλα, στηλιτεύει την απίστευτη υποκρισία και την ωμή κοροιδία της κοινής γνώμης, όταν τα στελέχη της ΝΔ προσπαθούν να περάσουν το οτι ο Πρωθυπουργός παίρνει επιδοτήσεις σαν αγρότης από τον ΟΠΕΚΕΠΕ ως κατι ασήμαντο: “έλα μωρέ έχει ένα χωράφι ο άνθρωπος …”
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου