....

....

Ο Άδωνις Γεωργιάδης με τον Νίκο Χατζηνικολάου στο "Πρόσωπο με Πρόσωπο" στον ΑΝΤ1 05.03.2026

3 σχόλια:

  1. Ο Άδωνις κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ οτι το 2019 άφησε το όριο των προσλήψεων στο Δημόσιο στο 1 προς 1, το οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ το είχε παραλάβει απο τον ίδιο και τον Γερούν γερά Γερούν στο 5 προς 1, εεεε μετά άλλαξα κανάλι πήγα πόλεμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ηλίθιοι έχουν το ακαταλόγιστο σύμφωνα με τους ιστορικούς😉

      Διαγραφή
  2. Έχουμε αυξήσει τους προϋπολογισμούς των νοσοκομείων είπε ο Άδωνις, αυτές οι αυξήσεις αφορούν ιδιωτικά συνεργεία καθαριότητας, ιδιωτικά ασθενοφόρα και άλλες υπηρεσίες που παρέχουν οι ιδιώτες του απαντά ο γιατρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.