Home/ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ/ΑΡΜΑ/ΕΣΥ/Πρόσθετες αμοιβές/Οι Υγειονομικοί θα κάνουμε ΠΑΣΧΑ Απλήρωτοι (!!). για τα δεδουλευμενα Γενάρη Απρίλη. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΟΛΎ κ. Μητσοτάκη -Γεωργιάδη.
Οι Υγειονομικοί θα κάνουμε ΠΑΣΧΑ Απλήρωτοι (!!). για τα δεδουλευμενα Γενάρη Απρίλη. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΟΛΎ κ. Μητσοτάκη -Γεωργιάδη.
Οι ξεφτίλες μας βγάζουν έξω από τον οικογενειακό μας προϋπολογισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ αν τα έπαιρνες θα ήσουν μέσα στον προϋπολογισμό.
ΔιαγραφήΣωστό κι αυτό
ΔιαγραφήΠερίμενα περισσότερα σχόλια από τα παιδιά της ΔΑΚΕ και όλους τους αντικασκωλάκηδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου τον θυμήθηκες αυτόν ;
ΔιαγραφήΕπειδή ανέβασες τα αποτελέσματα στην βόρεια Κορέα σου ήρθε νοσταλγία κύριε δημοκράτη ;
Πλάκα έχετε. Μάλλον εσείς δεν τον έχετε ξεχάσει.
Διαγραφή