....

....

Οι Υγειονομικοί θα κάνουμε ΠΑΣΧΑ Απλήρωτοι (!!). για τα δεδουλευμενα Γενάρη Απρίλη. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΟΛΎ κ. Μητσοτάκη -Γεωργιάδη.


6 σχόλια:

  1. Οι ξεφτίλες μας βγάζουν έξω από τον οικογενειακό μας προϋπολογισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ αν τα έπαιρνες θα ήσουν μέσα στον προϋπολογισμό.

      Διαγραφή
    2. Σωστό κι αυτό

      Διαγραφή
  2. Περίμενα περισσότερα σχόλια από τα παιδιά της ΔΑΚΕ και όλους τους αντικασκωλάκηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τον θυμήθηκες αυτόν ;
      Επειδή ανέβασες τα αποτελέσματα στην βόρεια Κορέα σου ήρθε νοσταλγία κύριε δημοκράτη ;

      Διαγραφή
    2. Πλάκα έχετε. Μάλλον εσείς δεν τον έχετε ξεχάσει.

      Διαγραφή

Από το Blogger.