Αυριανή γενική συνέλευση Σωματείου ΕΚΑΒ -2 Θεσσαλονίκης.
Αυριανή γενική συνέλευση Σωματείου ΕΚΑΒ -2 Θεσσαλονίκης.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,
Με αφορμή τη συζήτηση για τις εξελίξεις στη σχέση του σωματείου μας με την Ομοσπονδία, θεωρούμε υποχρέωσή μας να παρουσιάσουμε μια αντικειμενική και πλήρη εικόνα των γεγονότων.
Το βασικό ζήτημα που οδήγησε στη σημερινή κατάσταση είναι η μη καταβολή των προβλεπόμενων εισφορών προς την Ομοσπονδία για χρονικό διάστημα που προσεγγίζει τα δύο έτη. Η υποχρέωση αυτή απορρέει από το καταστατικό και δεν μπορεί να τροποποιείται μονομερώς με αποφάσεις του σωματείου (απόφαση προηγούμενου Δ.Σ. και απόφαση Γενικής Συνέλευσης).
Η απόφαση για μείωση της εισφοράς και εν συνεχεία η πλήρης μη καταβολή της, καθώς και η μη αποστολή των απαραίτητων στοιχείων προς την Ομοσπονδία (πραγματικός αριθμός μελών του σωματείου) δημιούργησαν αντικειμενικά τις προϋποθέσεις για την απώλεια των δικαιωμάτων συμμετοχής και ψήφου.
Επιπλέον, η πρακτική εγγραφής μελών με πλήρη δικαιώματα (επικουρικό προσωπικό) χωρίς την αντίστοιχη οικονομική τους υποχρέωση προς την Ομοσπονδία επιβάρυνε περαιτέρω την κατάσταση και δεν συνάδει με τις προβλέψεις του καταστατικού.
Από την άλλη πλευρά, δεν μπορεί να αγνοηθεί ότι η Ομοσπονδία φέρει ευθύνη για καθυστερήσεις και για τον τρόπο που διαχειρίστηκε κρίσιμα ζητήματα στο παρελθόν (τα προβλήματα αυτά βαραίνουν παλαιότερες διοικήσεις) καθώς και για το γεγονός ότι ορισμένα θέματα δεν αντιμετωπίστηκαν έγκαιρα.
Ωστόσο, η μετακύλιση της συνολικής ευθύνης αποκλειστικά στην Ομοσπονδία δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Οι αποφάσεις που οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση ελήφθησαν από τα αρμόδια όργανα του σωματείου μας με ευθύνη της πλειοψηφίας.
Ως μέλος της μειοψηφίας του Δ.Σ και εκπροσωπος της Δημοκρατικής Ενότητας, είχα εκφράσει τις επιφυλάξεις και τις διαφωνίες μου σε κρίσιμα σημεία ( τόσο μέσα στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. όσο και με την πλήρη στήριξη μου στις ανακοινώσεις της παράταξης μου) και θεωρώ ότι η ορθή αποτίμηση των γεγονότων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την υπεύθυνη στάση όλων μας.
Καλώ τους συναδέλφους να αξιολογήσουν τα δεδομένα με νηφαλιότητα και να αποφασίσουν με γνώμονα τη διαφάνεια, τη νομιμότητα και το συμφέρον του σωματείου.
Άρθρο 8 Πόροι: διόρθωση 3€
Άρθρο 20: Επειδή μπορεί να ακουστεί στη συνέλευση και για το ότι ο Ταμίας της Ομοσπονδίας θα έπρεπε να αντικατασταθεί από τον άμεσο επόμενο του ψηφοδελτίου του, αυτό ισχύει για τους αντιπροσώπους στο συνέδριο. Από τη συγκεκριμένη παράγραφο του άρθρου 20 (αντικατάσταση μελών του γενικού συμβουλίου), εφόσον συνεχίζει και είναι εργαζόμενος του χώρου μπορεί και κατέχει τη θέση του άσχετος εάν έχει διαγραφεί από το σωματείο μας και έχει γραφτεί σε άλλο σωματείο μέλος της ομοσπονδίας.ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,
Με αφορμή τη συζήτηση για τις εξελίξεις στη σχέση του σωματείου μας με την Ομοσπονδία, θεωρούμε υποχρέωσή μας να παρουσιάσουμε μια αντικειμενική και πλήρη εικόνα των γεγονότων.
Το βασικό ζήτημα που οδήγησε στη σημερινή κατάσταση είναι η μη καταβολή των προβλεπόμενων εισφορών προς την Ομοσπονδία για χρονικό διάστημα που προσεγγίζει τα δύο έτη. Η υποχρέωση αυτή απορρέει από το καταστατικό και δεν μπορεί να τροποποιείται μονομερώς με αποφάσεις του σωματείου (απόφαση προηγούμενου Δ.Σ. και απόφαση Γενικής Συνέλευσης).
Η απόφαση για μείωση της εισφοράς και εν συνεχεία η πλήρης μη καταβολή της, καθώς και η μη αποστολή των απαραίτητων στοιχείων προς την Ομοσπονδία (πραγματικός αριθμός μελών του σωματείου) δημιούργησαν αντικειμενικά τις προϋποθέσεις για την απώλεια των δικαιωμάτων συμμετοχής και ψήφου.
Επιπλέον, η πρακτική εγγραφής μελών με πλήρη δικαιώματα (επικουρικό προσωπικό) χωρίς την αντίστοιχη οικονομική τους υποχρέωση προς την Ομοσπονδία επιβάρυνε περαιτέρω την κατάσταση και δεν συνάδει με τις προβλέψεις του καταστατικού.
Από την άλλη πλευρά, δεν μπορεί να αγνοηθεί ότι η Ομοσπονδία φέρει ευθύνη για καθυστερήσεις και για τον τρόπο που διαχειρίστηκε κρίσιμα ζητήματα στο παρελθόν (τα προβλήματα αυτά βαραίνουν παλαιότερες διοικήσεις) καθώς και για το γεγονός ότι ορισμένα θέματα δεν αντιμετωπίστηκαν έγκαιρα.
Ωστόσο, η μετακύλιση της συνολικής ευθύνης αποκλειστικά στην Ομοσπονδία δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Οι αποφάσεις που οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση ελήφθησαν από τα αρμόδια όργανα του σωματείου μας με ευθύνη της πλειοψηφίας.
Ως μέλος της μειοψηφίας του Δ.Σ και εκπρόσωπος της Δημοκρατικής Ενότητας, είχα εκφράσει τις επιφυλάξεις και τις διαφωνίες μου σε κρίσιμα σημεία ( τόσο μέσα στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. όσο και με την πλήρη στήριξη μου στις ανακοινώσεις της παράταξης μου) και θεωρώ ότι η ορθή αποτίμηση των γεγονότων είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την υπεύθυνη στάση όλων μας.
Καλώ τους συναδέλφους να αξιολογήσουν τα δεδομένα με νηφαλιότητα και να αποφασίσουν με γνώμονα τη διαφάνεια, τη νομιμότητα και το συμφέρον του σωματείου.
Άρθρο 8 Πόροι: διόρθωση 3€
Άρθρο 20: Επειδή μπορεί να ακουστεί στη συνέλευση και για το ότι ο Ταμίας της Ομοσπονδίας θα έπρεπε να αντικατασταθεί από τον άμεσο επόμενο του ψηφοδελτίου του, αυτό ισχύει για τους αντιπροσώπους στο συνέδριο. Από τη συγκεκριμένη παράγραφο του άρθρου 20 (αντικατάσταση μελών του γενικού συμβουλίου), εφόσον συνεχίζει και είναι εργαζόμενος του χώρου μπορεί και κατέχει τη θέση του άσχετος εάν έχει διαγραφεί από το σωματείο μας και έχει γραφτεί σε άλλο σωματείο μέλος της ομοσπονδίας.
Όλα τα λεφτά λουλούδια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό πάλι όπου κολλάει;
ΔιαγραφήΠρέπει να είσαι νέος μάλλον. Ρώτα τους παλιούς. Η τον ΛΕΠΑ που το τραγουδούσε τότε.
ΔιαγραφήΚαινούργιος είμαι, με τη συνέλευση της Θεσσαλονίκης τι σχέση έχει
ΔιαγραφήΑδελφέ ρώτα συνταξιούχους. Η από 35 και πάνω χρονια υπηρεσίας. Κάτι θα σου πούνε...
ΔιαγραφήΟ Λεπα είπε και το άλλο, για τα λεφτά τα κάνεις όλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν καταλαβαίνω
ΔιαγραφήΡώτα τον ταμία από το 2006 και μετά
ΔιαγραφήΤο περιγράφει η ανάρτηση, τι άλλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σωματείο θεσσαλονίκης με πλειοψηφία άνω του 90% πήρε ψήφισμα αποχώρησης από την κλίκα της παράνομης ομοσπονδίας και ας κρίνουν όλοι τις μέρες και το έργο των καρεκλοκέταυρων
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο είχε δει το όνειρο ο Κωστάκης και μπήκε πρόεδρος σε ενωση
ΔιαγραφήΕσύ τι είδους δικαστήριο είσαι; Έβγαλες καμία απόφαση μόνος σου ότι η ομοσπονδία ειναι παράνομη ή λυπάσαι που η παράταξη σου τα έκανε θάλασσα; Με κυβέρνηση δική σας να είστε στην απ'έξω πράγματι είναι βαρύ, μέχρι και παράνομο θα έλεγε κανείς.
ΔιαγραφήΘα φτιάξει άλλο δευτεροβάθμιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα έχει ο καθένας το δικό του;
Πάμε σε ΙΧ συνδικαλισμό και όργανα;
Κάτι πρέπει ν' αφήσει πίσω του κι ο Μάκης, χάος, μόνο ο Μητσοτάκης;
Βαριά η ήττα του 2023. Νόμιζαν ότι ο Θεός τους χρωστούσε τη διοίκηση του οργάνου για πάντα. Μέχρι που πίστεψαν ότι απλά θα αποχωρούσαν όσοι εκλέχθηκαν και θα τους παραχωρούσαν πίσω τις έδρες. Βρέθηκε ένα εκτελεστικό και νοικοκυρεψε τα οικονομικά και ξαφνικά μερικούς δεν τους χωράει η ΠΟΠΕΚΑΒ. Αν ήταν εντάξει, από το 2023 και ήταν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους τώρα η παράταξη τους θα ήταν πλειοψηφία, προσπάθησαν ανεπιτυχώς την οικονομική ασφυξία της ομοσπονδίας και την αποχώρηση τους, ο κόσμος ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Τι ήταν αυτό που τους έκανε να μην αποδίδουν τις εισφορές και να αποχωρήσουν από την ομοσπονδία αφού θα μπορούσαν να είναι η πλειοψηφία στο επόμενο συνέδριο; Όσο για τον ιχ συνδικαλισμό αυτό θα το λέγαμε αν υφίσταται συνδικαλισμός από τους συγκεκριμένους.
Διαγραφή"Βρέθηκε ένα εκτελεστικό και νοικοκυρεψε τα οικονομικά ..."
ΔιαγραφήΧαχαχαχαχαχαχαχα....
Ναι ακριβώς έτσι. Γκεμπελακο τα νούμερα μιλάνε. Έλα στο συνέδριο να ακούσεις τα νέα. Άσε τα γέλια και τις ειρωνίες γιατί θα σου έρθει βαρύ.
ΔιαγραφήΝα βγάλει η Ομοσπονδία τα οικονομικά στο φως, πόσα χρωστάνε και ποια σωματεία, να έχουμε όλοι την εικόνα μπροστά μας, να ξέρουμε τους απατεώνες και τους ψεύτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πάρει άμεσα θέση ο Ανέστης για τους πρώην συνεργάτες του.
ΑπάντησηΔιαγραφή🐓🐓🐓🐓🐓 Κουκουρίκου !!!!! Αντε Ανέστη ….δε θα Κελαηδήσεις ;;;
ΔιαγραφήΠοια Ομοσπονδια ?Υπαρχει ? Αυτοι ειναι εξαφανισμενοι εδω και χρονια !!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι οι μισοί ασχολείστε με την ομοσπονδία είναι σημάδι ότι υπάρχει και σας ενοχλεί. Όσα δεν φτάνει η αλεπού....
ΔιαγραφήΕσύ είσαι ότι απέμεινε
ΔιαγραφήΜέχρι και ο Κωστάκης πήγε πρόεδρος αλλού για να είναι σίγουρος
1ον, Χάθηκες στη μετάφραση. Ο Κώστας δεν έφυγε από την ΠΟΠΕΚΑΒ και η ΠΟΠΕΚΑΒ συνεχίζει να υπάρχει όσο και να προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου για το αντίθετο.
Διαγραφή2ον Η ένωση διασωστών είναι κλαδικό πρωτοβάθμιο σωματείο και μέλος της ΠΟΠΕΚΑΒ.
3ον Πως γίνεται να παρακολουθείς τόσο στενά τη δράση ανθρώπων και μιας ομοσπονδίας αφού θεωρείς ότι δεν υπάρχουν.
Πάρε τηλέφωνο τον ψυχολόγο που όρισε η διοίκηση να πεις τα μέσα σου να ξεθυμάνεις.
Σε σας εκει στην ΠΟΠΕΚΑΒ χρειαζεται ο ψυχολογος που ορισε η διοικηση να σας λυσει τα υπαρξιακα σας προβληματα που ενω ειστε ανυπαρκτοι εδω και χρονια νομιζετε οτι παραγεται εργο
ΔιαγραφήΤο έργο είναι γνωστό σε όποιον θέλει να το δεί. Η πρόταση για παρουσία ψυχολόγου σε όλα τα παραρτήματα και με οργανικές θέσεις ψυχολόγων σε όλη την Ελλάδα είναι πρόταση της ΠΟΠΕΚΑΒ, γκιώνη.
ΔιαγραφήΚαι η πρόταση για ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση είχε γίνει από την ποπ εκαβ πριν ιδρυθεί ακόμα.ο Χρηστάρας τότε ήταν στο δημοτικό και οι υπόλοιποι στο μαιευτήριο αλλά δεν έχει καμία σημασία.
ΔιαγραφήΓραφικοί
Ορφανό, κλαίς γιατί ακριβώς, για το φιάσκο με τα ΙΕΚ; Με τα οικονομικά της ΠΟΠΕΚΑΒ που μπήκαν σε τάξη; Με το κλαδολογιο; Με το λογιστήριο του κράτους που επικοινωνεί με την ομοσπονδία; Με το υπουργείο Παιδείας και τα Πανεπιστήμια που ασχολούνται επιτέλους με το θέμα της τριτοβάθμιας; Με το ότι έχουν μάθει όλοι στη πιάτσα επιτέλους ότι η διοίκηση χρωστάει της μιχαλους σε ρεπό και άδειες; Γιατί κλαίς που σας χάλασε η μπίζνα με τους οδηγούς ΔΕΗ όπως τότε που προσπαθήσατε να βάλετε τους σπουδαστές της πρακτικής να εργάζονται χωρίς σχέση εργασίας κανονικά ως πλήρωμα; Άντε ψυχούλα μου, κάλεσε τον ψυχολόγο.
ΔιαγραφήΌχι κλαίω για το πόσο μεγάλους μ@@κες σαν κι εσένα έχω συναδέλφους.
ΔιαγραφήΠοιό κλαδολόγιο, ποιό καθηκοντολόγιο, ποιό πανεπιστήμιο και ποιό υπουργείο τσαμπουνάς ρε μαλάκιο;
Το ότι εξακολουθούν και έρχονται στο ΕΚΑΒ ΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΚΑΒΙΤΕΣ σου λέει κάτι;;;
Άντε αμοιβάδα που πανηγυρίζεις για τον πάτο που μας φτάσατε εσύ και η συμμορία σου.
Ας μας πουνε εκει στην ομοσπονδια ποσους εργαζομενους εκπροσωπουν !! Ας ζητησουν απο τα σωματεια να ψηφισουν οι εργαζομενοι αν θελουν να τους εκπροσωπει αυτο το εκτρωμα που ειναι εξαφανισμενοι εδω και χρονια και παριστανουν τους συνδικαλιστες
ΔιαγραφήΡε γκιώνη, η ομοσπονδία θα ζητήσει από τα σωματεία να αποφασίσουν; Τα σωματεία από μόνα τους μπορούν να αποφασίσουν αν θα είναι μέλος σε ένα δεύτεροβαθμιό όργανο. Κάθομαι και σου απαντάω κιόλας ενώ εσύ δεν έχεις στοιχειώδη γνώση συνδικαλισμού. Το όργανο δεν είναι εξαφανισμένο και όλοι παρακολουθούν τις ανακοινώσεις γιατί ξέρεις διαδικτυακά ο διαχειριστής της σελίδας στο fb και της ιστοσελίδας της ομοσπονδίας βλέπουν πόσοι παρακολουθούν και επισκέπτονται, όποτε το αφήγημα σου πάει περίπατο. Εσύ είσαι στη κατηγορία που δεν ανέχεται άλλον στα πράγματα και θα ήθελες να μην υπάρχει πλέον η ΠΟΠΕΚΑΒ, αυτή τη χάρη δεν θα σου τη κάνει κανείς. Εκπροσωπούν νόμιμα όσα μέλη είναι εγγεγραμμένα στα πρωτοβάθμια σωματεία μέλη της ΠΟΠΕΚΑΒ. Θα ζήσεις με αυτό κοίτα να το διαχειριστείς καλύτερα για τον εαυτό σου.
ΔιαγραφήΤωρα που θα αρχισουν να φευγουν ενα ενα τα σωματεια θα μεινετε με τον Γκιωνη στο χερι και τις ανακοινωσεις !! Γιατι απο ουσια ειστε στο μηδεν !!
ΔιαγραφήΜπα υπάρχει σχέδιο; Ποιος το οργανώνει; Δεν το αντεξατε τελικά; Κοίτα γκιώνη αν δεν μπορείς να διαχειριστείς μια ήττα καλύτερα να μην ασχολείσαι με αυτά τα πράγματα. Ο συνδικαλισμός δεν είναι μετακινήσεις και εκδούλευση. Ποιος είναι συνδικαλιστικά μηδέν το έχουν καταλάβει όλοι , όταν δε θα αλλάξουν πολιτικά τα πράγματα τότε θα δεις τη πραγματική γύμνια αυτών των ανθρώπων. Έχετε σκυλιασει τρία χρόνια τώρα με την ομοσπονδία, τυχαίο δεν είναι μιας και ανακαλύψατε ότι μόνο ένα καθεστώς ανθρώπων έχει το δικαίωμα να είναι στη διοίκηση της και όχι άλλοι που προέκυψαν από εκλογές. Μάλιστα σας πείραξε γιατί κάνατε σχέδια κάποτε στα δωμάτια και σας την έφεραν τα outsider. Όσα σωματεία μείνουν αγαπητέ, το συνδικαλιστικό έργο έχει άλλο μετριδι και όχι αυτό που φαντάζεσαι εσύ. Τα καλύτερα νέα θα τα μάθεις μετά το επόμενο συνέδριο, συντονισου.
ΔιαγραφήΔιαφωνίες υπάρχουν και θα υπάρχουν όσο υπάρχουν άνθρωποι , σταματήστε λοιπόν όλοι τις κατινιές και κάντε ΄’ότι καλύτερο μπορεί ο κάθε συνδικαλιστής .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια χαρά είναι και οι ομοσπονδία και τα σωματεία και η αξία του καθενός δεν φαίνεται από τις δηλώσεις ή την λάσπη ο ένας στον άλλον , αλλά από τα έργα . Ξεκινήστε λοιπόν να κάνετε έργα για τους εργαζομένους και τότε μόνο μέσα από την δουλειά του καθενός θα φανεί η ανεπάρκεια του άλλου .
Δεν έχει καμία σημασία για μας τους εργαζομένους η γκρίνια και η διχόνοιά γιατί αυτή βοηθά μόνο αυτούς που θέλουν να κρυφτούν πίσω από την ανυπαρξία τους Προσωπικά πιστεύω πως όλοι οι συνδικαλιστές (και από πείσμα ακόμη) θέλουν να κάνουν πολλά για το ΕΚΑΒ αλλά είτε τα καταφέρνουν είτε όχι γιατί δεν είναι και όλα στο χέρι τους . Αντε λοιπόν «ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα» κάντε όλοι δουλειά από όποια θέση κι αν έχετε , αναδείξτε την δουλειά σας , αφήστε την γκρίνια και την διχόνοια για τρολ και ριχτείτε στην δουλειά
Εντάξει δίμετρε από τη Βέροια …
Διαγραφή10:14 procto synalar. Θα σε ανακουφίσει.
Διαγραφή☃️🐒🤮…..εμετός …ψηλέ …..
ΔιαγραφήΔίμετρε ….χα…χα….χα….
ΔιαγραφήΓιατι όλοι σχολιάζετε ΑΝΩΝΥΜΑ ?? Δεν έχετε τα κακακαλα να πείτε το ο ονοματακι σας??? Τι φοβάστε?? Κότες ε κόρες!Τα ανώνυμα μυνηματα ειναι σαν τα σκατα που βρωμάνε.Αλλα όλοι λαμογια είσαστε και κομματοσκυλα !!Κατα τα αλλα θέλετε το καλο των εργαζομένων εσεις που τσακώνεστε εδω σαν δύο γαιδαροι σε ξένο αχυρωνα.
ΑπάντησηΔιαγραφή