....

....

Δημοκρατική Ενότητα ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης


 Ενημέρωση για τη Γενική Συνέλευση 21.4.26



5 σχόλια:


  1. Μόνο αυτή η ομάδα κάνει συνδικαλισμό …ας τα βλέπουν τα ζωντανά Φάνης και Παύλος (με τη βοηθό τους)….😜😜

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν στην αυριανή ΓΣ η πρόταση που θα εισηγηθεί το ΔΣ του Σωματείου ψηφιστεί θα πέσει πολύ γέλιο!
    ΙΧ συνδικαλισμός και συνδικαλιστικά όργανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Γιώργο οι εργαζόμενοι δυστυχώς έχουν ευθύνες …βεβαίως και θα ψηφιστεί …Γιατί οποίος τολμήσει και δεν ψηφήσει δεν έχει 45αρι για τουρισμό …🥵

      Διαγραφή
    2. Οι συνάδελφοι και εργαζόμενοι πρέπει να προτάσουν την αξιοπρέπεια, μόνο τότε δεν θα μπορούν να πετύχουν τη χειραγώγηση οι συνδικαλιστικοί μάγειρες.

      Διαγραφή
    3. Αυτό είναι το ιδανικό 👍…

      Διαγραφή

Από το Blogger.