....

....

Α.Γεωργιάδης: Παρευρέθηκε σε συνέδριο του ΕΚΑΒ ως ολόγραμμα – Ο «πραγματικός» βρισκόταν στους Δελφούς (βίντεο)

«Το μέλλον είναι ήδη εδώ», έγραψε στην ανάρτησή του

25.04.2026 | 13:59

Με μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή παρουσία επέλεξε να συμμετάσχει σε συνέδριο του ΕΚΑΒ ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας. Αν και βρισκόταν στους Δελφούς για το Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, εμφανίστηκε ταυτόχρονα στην εκδήλωση μέσω ολογράμματος, σχολιάζοντας πως «το μέλλον είναι ήδη εδώ».

Σε σχετική ανάρτησή του ανέφερε: «Χθες, ενώ ήμουν στους Δελφούς για το Οικονομικό Forum, είχα παράλληλα προσκληθεί από το ΕΚΑΒ για να απευθύνω χαιρετισμό στο Συνέδριο Επείγουσας Ιατρικής. Έτσι, εμφανίστηκα μέσω ολογράμματος… το μέλλον είναι ήδη εδώ».


pronews.gr

13 σχόλια:

  1. Έχει σωσία ο Σπύρος;
    Μάλλον για να τα προλαβαίνει όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να κάνει κι αυτός προσπαθεί να είναι παντού ακόμα και virtsoual έγινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διακρίνω μεγάλη αγάπη για τον πρόεδρο του ΕΚΑΒ ….τι έχει γίνει ρε παιδιά ; αυτός δεν ήθελε να τον βλέπει …ας μας βάλει ο διαχειριστής το βίντεο τη μέρα τιμής και μνήμης του Διασώστη … Κα τα ξαναλέμε ….

      Διαγραφή
  3. Δε μας έφταναν οι εγχώριοι τραχανοπλαγιάδες, μας έφεραν εισαγόμενους, υπουργό και πρόεδρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι έλεγε η παλιά ιστορική ατάκα ; «Είναι πολλά τα λεφτά Άρη μου» στον ελληνικό κινηματογράφο για όσους θυμούνται ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ βολικό το ολόγραμμα. Όχι για να βρίσκεται παντού. Για να μη βρίσκεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι και χωρίς ήχο, ολογράμματα μόνο.

      Διαγραφή
    2. Ρε εσείς δεν είδα την ΠΟΠ στο συνέδριο παρωδία …κατέβηκαν όλα τα γίδια με υπηρεσιακά οχήματα και δε φάνηκε η ΠΟΠ να μας πει κάτι για το μέλλον του ΕΚΑΒ ….

      Διαγραφή
    3. Έδωσες μόνος σου την απάντηση. Αυτούς που πρέπει να δει η ΠΟΠΕΚΑΒ τους είδε από καιρό πριν.

      Διαγραφή
    4. Διευθυντές και συνδικαλιστές με υπηρεσιακά οχήματα. Γύφτοι.

      Διαγραφή
    5. Ας βγάλει ο κόσμος τα συμπεράσματά του. Πώς γίνεται να είσαι όλη μέρα κώλος και βρακί με τη διοίκηση ή τον διευθυντή όταν είσαι συνδικαλιστής μόνο αυτοί μπορούν να το απαντήσουν. Καλές οι τυπικές σχεσεις αλλά αυτή η δημόσια έκθεση μονίμως κάπου δεν κολλάει. Έτσι εξηγείται η στάση ορισμένων διευθυντών που αποφεύγουν άλλους συνδικαλιστές συστηματικά. Κυβερνητικό συνδικαλισμός λέγεται

      Διαγραφή
    6. Δεν πιστεύω να εννοείς τον Τσε χρηστάρα, τον καπετάν γιώργη και τον χοντρό νίκο με το σχόλιο σου γιατί αυτοί είναι πάρα πολύ εργατικοί...

      Διαγραφή
  6. Το βλέπετε και σεις αυτό;
    Εμείς το βλέπουμε χρόνια τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.