....

....

Αρχιεπίσκοπος Τα 2.300€ τον μήνα δεν του φτάνουν.


Είναι πραγματικά εξοργιστικό να ακούς τον Αρχιεπίσκοπο να παραπονιέται ότι τα 2.300€ τον μήνα δεν του φτάνουν. Αυτόν τον άνθρωπο, που ο ρόλος του επιβάλλει λιτότητα και σεμνότητα, τον περιμέναμε να είναι το παράδειγμα, όχι να προκαλεί.
Την ώρα που χιλιάδες τριμελείς και τετραμελείς οικογένειες ζουν με αυτά τα χρήματα,
ή ακόμα και με πολύ λιγότερα,
ο πνευματικός ηγέτης της Εκκλησίας δείχνει πόσο έχει απομακρυνθεί από την πραγματικότητα και τα προβλήματα του απλού κόσμου.



Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.