Ο Μητσοτάκης έπαιξε τάβλι με ηλικιωμένο στη Νέα Σμύρνη
Ενας παρευρισκόμενος έδωσε στον πρωθυπουργό ένα μικρό ανεμιστηράκι για να του κάνει αέρα.
Μια χαλαρή στάση σε καφετέρια της Νέας Σμύρνης πραγματοποίησε σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης, βρίσκοντας την ευκαιρία να παίξει μια παρτίδα τάβλι με έναν ηλικιωμένο θαμώνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στην περιοχή, ο πρωθυπουργός κάθισε σε γνωστό καφέ στην οδό Ομήρου, όπου συνομίλησε με πολίτες σε φιλικό κλίμα και αντάλλαξε κουβέντες με τους παρευρισκόμενους. Ξεχωριστό στιγμιότυπο αποτέλεσε η παρτίδα τάβλι με έναν ηλικιωμένο, η οποία τράβηξε τα βλέμματα όσων βρίσκονταν στο σημείο, ενώ παράλληλα έπινε και ελληνικό καφέ. Δεν έχει αποσαφηνιστεί αν έπαιζαν πλακωτό ή πόρτες, αλλά η παρτίδα αυτή κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των παρευρισκόμενων.
Προηγουμένως, όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, ένας παρευρισκόμενος έδωσε στον πρωθυπουργό ένα μικρό ανεμιστηράκι για να του κάνει αέρα, καθώς η ζέστη είναι αρκετά έντονη σήμερα στην Αττική.
Ούτε πόρτες, ούτε πλακωτό, έπαιζαν φεύγα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μητσοτάκης και ο αστροναύτης, ο Μητσοτάκης ραλίστας, ο Μητσοτάκης ταβλαδόρος, ο Μητσοτάκης φούρναρης, ο Μητσοτάκης γραμματικός, ο Μητσοτάκης και το καταραμένο φίδι…
ΑπάντησηΔιαγραφή