....

....

Από τους Γερμανούς της κατοχής στους Γερμανούς των αφεντικών- ΣΤΑΘΗΣ


22/06/2026 | 06:05

Το σκίτσο του ΣΤΑΘΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.