....

....

Σηκωθείτε και φύγετε να κάνω τη δουλειά μου, άντε! Φύγετε από δω!

 

Πήγαν ο Πλεύρης και ο Ανδριανός σε λαϊκή στο Άργος και ζήσανε μια κόλαση! Ο κόσμος δεν μασάει πια σανό. Τόλμησαν να πουν στον αγροτόκοσμο "σας έχουμε στηρίξει" και εισπράξαμε αυτό που αξίζουν: -Τώρα μας θυμηθήκατε που έρχονται εκλογές; -Δεν μας έχετε στηρίξει πουθενά, μας έχουν βγάλει το λάδι. -40 Σκάνδαλα , όχι ενα... 40! Ντροπή σας! Ντροπή σας! -Σηκωθείτε και φύγετε να κάνω τη δουλειά μου, άντε! Φύγετε από δω!

 

x.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.