....

....

Οι άνθρωποι χωρίς πατρίδα- Στάθης Σταυρόπουλος

23/06/2026 | 06:01

Γράφει ο

ΣΤΑΘΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ


Κάποιες φορές, παρ’ ότι κάτι τέτοιο είναι αφελές, προσπαθώ να μπω στη θέση των εκάστοτε κυβερνώντων, προσπαθώ να “μπω στα παπούτσια τους” – κατά το επ’ εσχάτοις και κοινώς λεγόμενο σύμφωνα με τους αγγλισμούς που μας δέρνουν.

Για την πατρίδα, νοιάζεται κανείς;

Για τη χώρα που με επανάσταση, αγώνες και αίμα το προγονικό έχτισε πέτρα την πέτρα, νοιάζεται κανείς;

Εκτός από το να την ληστεύουν έως Μνημονίων, όπως έκαναν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, εκτός από την υποθηκεύσουν για 99 χρόνια, όπως έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ του Τσίπρα, εκτός από τα χίλια-μύρια κακά που έχουν κάνει στην Ελλάδα επί δεκαετίες, φτάνοντας στα έσχατα, τώρα της βγάζουν και τα μάτια.

Γίνε μέλος του militaire.gr κάνοντας κλικ ΕΔΩ – Μάθε τι κερδίζεις

Ενισχύστε το militaire.gr ,δείτε γιατί ΕΔΩ

Η υπόθεση του λιγνίτη είναι μία τέτοια περίπτωση!

Έχουν γραφτεί ήδη πολλά, δεν θα επανέλθω παρά μόνο σε μία πτυχή του προβλήματος – αυτή του αφοπλισμού.

Διότι περί ενεργειακού αφοπλισμού της χώρας πρόκειται, ακόμη και στο επίπεδο της ενεργειακής εφεδρείας, αν υπάρξει πολεμική κατάσταση.

Πώς μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο μια κυβέρνηση – οποιαδήποτε από τις υποτελείς κυβερνήσεις – εν προκειμένω όμως η κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Το κάνει διότι νομίζει ότι μπορεί να τα κάνει όλα! Στον ΟΠΕΚΕΠΕ, στις πολεοδομίες, με τις υποκλοπές – παντού!

Μπορεί να το κάνει διότι ληστεύει τον κόσμο στα σούπερ μάρκετ, διότι τον χειραγωγεί με τα ΜΜΕ καθώς και κάνοντας τόσα άλλα, που έχουν δώσει σ’ αυτήν την κυβέρνηση την εντύπωση ότι μπορεί να διαμελίσει ακόμα και το Αιγαίο, δηλαδή την Ελλάδα!

Η καταστροφή του λιγνίτη είναι (ένα ακόμα) δείγμα γραφής αυτής της λογικής. Των κυβερνήσεων που αισθάνονται «περαστικές» και προσπαθούν να αρπάξουν ό,τι μπορούν να βάλουν στο χέρι.

Περί πατρίδας, κολοκυθόπιτα!

Γίνε μέλος του militaire.gr κάνοντας κλικ ΕΔΩ – Μάθε τι κερδίζεις

Ενισχύστε το militaire.gr ,δείτε γιατί ΕΔΩ

Περί λαού, ραπανάκια (ακριβά) για την όρεξη.

Δεν πάει όμως έτσι πουθενά η Ελλάδα. Με μαφίες και παρακράτος στα εωτερικά, με ΕΛΙΑΜΕΠ στα εξωτερικά, με μνημόνια – μεταμνημόνια στα οικονομικά, με την κοινωνία στην αποξένωση και με την εμετική προπαγάνδα της αποβλάκωσης, δεν πάει πουθενά η Ελλάδα.

Ο οποιοσδήποτε που θα γινόταν “πρωθυπουργός για μία μέρα”, κατά το λαϊκό ρητό των καφενέδων, θα ήταν καλύτερος από αυτούς…


militaire.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.