....

....

Τραμπ: «Ο Ερντογάν είναι ένας αξιοσέβαστος ηγέτης – Είναι φίλος μου»

«Κάνει εξαιρετική δουλειά. Αγαπά την Τουρκία», ανέφερε

https://www.newsbreak.gr/wp-content/uploads/2026/05/donald.jpg

24.06.2026 • 23:49 

Ανδρέας Δερμιτζάκης

  • Ανταπόκριση του Newsbreak από τις ΗΠΑ

Σε συνάντηση που διεξάγεται αυτή την ώρα, μεταξύ του Ντόναλντ Τραμπ και του Μαρκ Ρούτε, ο Αμερικανός Πρόεδρος ανέφερε:

«Απογοητεύτηκα με την Ιταλία. Απογοητεύτηκα με το Ηνωμένο Βασίλειο—τώρα έχει φύγει.
Απογοητεύτηκα με τη Γερμανία και τη Γαλλία. Η Ισπανία είναι μια παράσταση τρόμου. Νομίζουν ότι τους περιμένει ένα τσίσα. Η Ισπανία δεν είναι καλή ομάδα. Συμφώνησαν να δαπανήσουν το 5% και δεν το πληρώνουν».
.
Συνεχίζοντας να απαριθμεί χώρες, συνέχισε: «Το Ηνωμένο Βασίλειο πεθαίνει. Θα έπρεπε να ανοίξουν τη Βόρεια Θάλασσα». «Ο Άντι Μπέρναμ ακούω ότι είναι εξαιρετικά φιλελεύθερος. Απίστευτα. Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα δεν θα ανοίξει τη Βόρεια Θάλασσα».

Αντιθέτως, ο Ντόναλντ Τραμπ είχε να πει τα καλύτερα για τον Ρετζεπ Νταγίπ Ερντογάν«Είναι φίλος μου και έμεινε έξω από τον πόλεμο», ανέφερε, συμπληρώνοντας: «Ξέρετε, ήταν ένας από τους βασικούς υποψήφιους για να εμπλακεί στον πόλεμο με το Ιράν. Ίσως, από την πλευρά του Ιράν, επειδή δεν είναι μεγάλος θαυμαστής του Ισραήλ, όπως γνωρίζετε. Ο Ερντογάν αγαπά την Τουρκία, σωστά; Κάνει εξαιρετική δουλειά. Αγαπά την Τουρκία.
Αγαπώ τις ΗΠΑ, αλλά κι αυτός αγαπά την Τουρκία, και κάνει εξαιρετική δουλειά. Είναι ένας αξιοσέβαστος άνθρωπος, ένας αξιοσέβαστος ηγέτης. Είναι φίλος μου».

Ακολούθησε ο εξής διάλογος με δημοσιογράφους:

Δημοσιογράφος: Η Τουρκία θέλει τους κινητήρες των F-110 και θέλουν τα μαχητικά F-35. Θα πάτε στην Τουρκία με μια μεγάλη τσάντα δώρων;

Τραμπ: Νομίζω ναι. Είναι μέλος του ΝΑΤΟ. Κάποιοι δεν τον θεωρούν, αλλά πραγματικά είναι.
Είναι ένα ισχυρό μέλος του ΝΑΤΟ. Ναι, πιθανότατα θα κάνω κάτι που θα τον κάνει πολύ χαρούμενο. Ο κόσμος δεν γνωρίζει πόσο μεγάλη είναι η Τουρκία από στρατιωτικής άποψης. Είναι ένας πολύ ισχυρός στρατός. Πηγαίνω στη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ από σεβασμό προς τον Πρόεδρο Ερντογάν.

Δημοσιογράφος: Πιστεύετε ότι ο Ζελένσκι κερδίζει αυτή τη στιγμή;

Τραμπ: Λοιπόν, τα πάει αρκετά καλά. Κοιτάξτε, όπως και να το δεις, τα πάει αρκετά καλά.
Τουλάχιστον τα καταφέρνει — πολλοί άνθρωποι πεθαίνουν και από τις δύο πλευρές. Αλλά νομίζω ότι τα πάει αρκετά καλά.

Σε ερώτηση για την επίθεση στο σχολείο Μινάμπ ανέφερε: «Δεν ξέρω αν θα λύσουν ποτέ αυτό το πρόβλημα.
Πύραυλοι πετούσαν παντού. Κάποιος είπε ότι ήταν δικός μας πύραυλος. Ίσως να ήταν, αλλά δεν έχω δει τίποτα που να με κάνει να πιστέψω ότι ήταν. Υπήρχαν πολλοί άλλοι πύραυλοι που εκτοξεύτηκαν από άλλους ανθρώπους».

 

newsbreak.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.