....

....

Δις για τους εξοπλισμούς και την ίδια ώρα ζητάνε από στρατιωτικούς χρήματα που έχουν να κάνουν με τη σίτιση τους!!!

14/06/2026 | 05:31

Την ίδια ώρα που η κυβέρνηση δαπανά ή σπαταλά -αυτό ελπίζουμε ότι θα κριθεί μετά το τέλος του βίου της- δισεκατομμύρια των δισεκατομμυρίων για εξοπλισμούς που ουδείς γνωρίζει πως επελέγησαν, καθυστερεί πληρωμές προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων και τώρα ζητά ακόμη και από τους βατραχανθρώπους του ΠΝ χρήματα για την τροφοδοσία τους!!!

Αν και έχουμε συνειδητοποιήσει ότι πλέον τίποτα δεν μπορεί να μας προκαλέσει έκπληξη από τον μεταρρυθμιστικό οίστρο του Νίκου Δένδια, υπάρχουν φορές που μας είναι πραγματικά αδύνατο να πιστέψουμε ότι ο κατήφορος έχει και πιο κάτω.

Στο πλαίσιο της υλοποίησης Ατζέντας 2030 έχουμε ακούσει πολλά και κατά βάση προκλητικά: από την εκχώρηση (αξιοποίηση την ονομάζουν) της περιουσίας των ΕΔ σε ιδιώτες, το σταδιακό μαχαίρι στο εφάπαξ, την κατάργηση της σταδιοδρομικής εξέλιξης των υπαξιωματικών και πολλά άλλα. Παρά το υποτιθέμενο… οικονομικό θαύμα της κυβέρνησης που διαφημίζει η ίδια αλλά κανείς δεν βλέπει, φτάσαμε σε σημείο να γινόμαστε αποδέκτες ακόμα και διαμαρτυριών για μεγάλες καθυστερήσεις στις αποζημιώσεις αποστολών του Στόλου. Ότι θα φτάναμε όμως να διαβάζουμε και για διακοπή της σίτισης των μόνιμων στελεχών σε μεγάλο μέρος των πολεμικών πλοίων και σκαφών, δεν μπορούσε να περάσει ποτέ από το μυαλό μας.

Γίνε μέλος του militaire.gr κάνοντας κλικ ΕΔΩ – Μάθε τι κερδίζεις

Αυτό προέκυψε ως αποτέλεσμα της νέας υπουργικής απόφασης του ΥΠΕΘΑ για την τροφοδοσία των ΕΔ που δημοσιεύτηκε τον περασμένο Φεβρουάριο. Τα αποτελέσματα της ΥΑ δεν είχαν γίνει αντιληπτά μέχρι πρόσφατα που το ΓΕΝ ζήτησε πάνω από 1.600 € από τη Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών για τη συμμετοχή των ΟΥΚάδων σε πρόσφατη άσκηση του ΠΝ! Μιλάμε για χρήματα τα οποία έχουν ήδη καταναλωθεί σε φαγητό στο πλαίσιο της άσκησης!!! Με λίγα λόγια, το ΓΕΝ απαίτησε από το προσωπικό που συμμετείχε υποχρεωτικά στην άσκηση να βάλει το χέρι στην τσέπη και να επιστρέψει χρήματα και μάλιστα αναδρομικά από την 1η Μαρτίου! Αδιανόητες καταστάσεις.

Αμέσως μετά, άλλα πλοία του ΠΝ (κυρίως μικρά βοηθητικά) βρέθηκαν επίσης στο στόχαστρο της «εξοικονόμησης»: ρυμουλκά, πλοία ανέλκυσης τορπιλών κλπ που επίσης κλήθηκαν αν επιστρέψουν αναδρομικά χρήματα τροφοδοσίας. Το κοινό σημείο όλων αυτών των πλοίων είναι ότι είτε δεν μπορούν καθόλου να παρασκευάσουν φαγητό, ή έχουν πολύ μικρές δυνατότητες και ελάχιστους χώρους αποθήκευσης άρα το αντίτιμο σε χρήμα είναι υποχρεωτική πρακτική. Κάποιοι στο ΥΠΕΘΑ μάλλον δεν το γνωρίζουν αυτό με αποτέλεσμα να φτάσουμε στο απίστευτο έκτρωμα που διαβάσαμε από την ΠΟΕΣ με πρόσφατο έγγραφό της.

Δεν ξέρουμε αν υπεύθυνο για την ΥΑ είναι το ΓΕΣ όπως άφησε να εννοηθεί σε ομιλία του στο Κέντρο Εκπαίδευσης Τεθωρακισμένων (ΚΕΤΘ) στον Αυλώνα τον περασμένο Φεβρουάριο, αλλά η απορία που δημιουργείται μάλλον σε όσους γνωρίζουν από τις ΕΔ είναι μία: αν στο πλαίσιο της διαστρατιωτικότητας κάποιοι αδυνατούν να καταλάβουν τις ιδιαιτερότητες του ΠΝ ακόμα και στο θέμα της σίτισης στις αποστολές, πόσο εύκολα μπορούν να καταλάβουν τα πολλαπλώς πολυπλοκότερα δεδομένα που έχουν να κάνουν με τον Στόλο;

Ενισχύστε το militaire.gr ,δείτε γιατί ΕΔΩ

Το χειρότερο σημείο στην όλη εξέλιξη είναι φυσικά η αφωνία του ΓΕΝ για μια ακόμα φορά, το οποίο έσπευσε να προωθήσει την ΥΑ αντί να υπερασπιστεί τα πλοία και το προσωπικό του! Ποτέ δεν θυμόμαστε άλλη φορά να έχει πέσει τόσο χαμηλά η ποιότητα της Ηγεσίας στο ΠΝ. Ίσως ο Α/ΓΕΝ κ.Κατάρας να παίζει τα ρέστα του στην προσπάθειά του να είναι ο επόμενος Α/ΓΕΕΘΑ, κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει. Καλό θα είναι να πληροφορηθεί την άποψη των στελεχών του ΠΝ για το πρόσωπό του.

Όσον αφορά τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας Νίκο Δένδια, φοβούμαστε ότι η διάλυση των ΕΔ για την οποίαν ευθύνεται ο ίδιος είναι κάτι που δεν του κάνει καν αίσθηση. Σε μια εποχή όπου βρισκόμαστε ενώπιον σοβαρών κινδύνων, η Εθνική Άμυνα δεν πετάει απλώς χαρταετό: μάλλον παίζει με τα βοτσαλάκια στα ρηχά.


militaire.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.